Onkohan mulla kohtalontoveria?

mietiskelijätär

Heips!
Terveisiä mökiltä. Ihana ilma ja sieniä tuli kivasti. Tämä oli toinen vikonloppu, jolloin ennätin mökille.
Mutta asiaan... En päässyt heittämään talviturkkiani vieläkään pois. Veden pitää olla ainakin 22 asteista. Sitä se ei ole ollut, joten talviturkkini säilyi päälläni. Ensi talvena näillänäkymin tarkenen... =)
Onkohan täällä yhtä arkajalkaa, kuin minä?
Ei mua kuitenkaan kaduta, ainakaan paljoo... Hyvää syksyä kuitenkin kaikille.

6

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä =)

Nuorena "asuttiin" päivät rannalla kun lomat alkoi ja nyt ei tahdo koskaan olla "yhtä lämmintä". Aina tuntuu että kylmää... katotaan ensi viikolla uudestaan. Ei välttämättä kesässä koskaan niin lämmintä että tarkenisin =)

• mieroi

kun Suomen kesä on kauneimmillaan. Sanotaan mielummin että hyvää loppukesää :) ainakin vielä :)

Veteen en itekkään ole vielä uskaltautunut joten olen yhtä arkajalka kuin sinä :)

• väliin

kun vähän on tuota metsäurheilua harrasteltu. Suossakin on uitu jostain huhtikuun puolivälistä. Ei ihan lämmintä touhua.

Pikkuisen hirvitti, kun löysin naisen joka harrasti avantouintia. Pyysi talvella mukaan ja pari kertaa mietin hyppäänkö avantoon. Ei siellä kuitenkaan kylmä ollut, vähän sitten pisteli kun palatessa hetken hangessa pyöri. Siitä saunaan ja tosi mukava olo.

Että siitä vain talviturkkia heittelemään. Tai sitten talvella kesäturkkia vai sanotaanko niitä shortseiksi vai minihameiksi, jotka kauniisti ruskettunutta peittää niin, että ainakin miespuolisella käväisee muitakin ajatuksia mielessä.

• mieroi

talviuintia suostus harrastaan mutta olen kyllä minäkin kuullut että hieno kokemus.

Joku vuosi sitten tapasimme erään naisen syksyllä lammen rannalla missä oli uimapaikka. Lämpötila oli varmaan 0 pintaan ja maa kuurassa. Tämä nainen kertoi että hän ui läpi vuoden että karaistuu talviuintia varten. Sen hetkisestä veden lämpötilasta en tiedä mutta kylmää se oli kun käsin kokeilin.

Hieno juttu jos joku harrastaa sellaista. Ite en vaan tajua miten on mahdollista että kaikissa talviuimapaikoissa ei ole lämpimiä tiloja pukeutumiseen saati saunaa, siis miten voi tareta????

• arjajalka minäkin

Täällä ilmoittautuu myös arkajalka. On niin kiva nauttia lämmöstä mutta uinut en ole kuin 15 vuotta sitten viimeksi ja silloinkin etelässä. Hassua koska lapsena olin oikea vesipeto, aamusta iltaan vedessä mökillä. Nykyään riittää kahlailu kun tuntuu jo liian kylmältä vesi. Ehkä joskus vielä pääsen etelään niin uskallan sitten uimaankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe