Vaikka kuinka yritän vaientaa sen tunteen
niin sieltä se taas nostaa päätään
Hiipii otsalta ohimoon
sieltä jatkaa takaraivoon
kiertää yläselkään
pistää kulmat kurttuun
Kuinka kestän pettymyksen
ajatuksen siitä ettemme kenties kohtaa
Milloin on se viimeinen kerta
jonka jälkeen en enää toivo
en odota muuta kuin hiljaisuutta
äänetön suru sielussani
Pakollinen
2
226
Vastaukset
- ajatellut
miksi niin paljon esteitä tiellämme
jos meitä ei ole tarkoitettu toisillemme
jos kuitenkin on niin ettei ole- runovastaus
Kiitos runosta ja ajatuksista!
Ne kosketti mua, vaikka en ole koskaan yrittänyt vaimentaa tunteitani yhteen miehen.
Me nähtiin kauan aikaa sitten ja meistä ei ole koskaan tullut paria. Vaikka olisinkin toivonut!
Mäkin olen miettinyt, että miksi meidän tiellä on niin paljon esteitä. Siis jos kerran meitä ei ole tarkoitettu yhteen.
Mä todellakin toivoisin, että me kohdattaisiin joskus vielä kasvotusten ja voitaisiin puhua asiat halki etc. Tietty mua kiinnoistaisi romanttinen suhde kyseiseen mieheen. En voi kieltää:)
En tiedä, että missä tämä mies on nyt. Toivoisin, että tietäisin...
Haluisin saada yhteyden häneen, kun en voi kertakaikkiaan tunteilleni mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774