kun homo sanoo olevansa top tai btm- tyyppiä, onko se sitä että toinen ottaa vastaan ja toinen antaa?ja jos niin kumpi on kumpi?
mitä tarkoittaa?
7
1225
Vastaukset
- vieras 38 v
Bottom tarkoittaa henkilöä, joka on vastaanottavana osapuolena (siis jota pannaan peppuun.) Top-puolestaan on se, joka työntää kalunsa toisen peräreikään. Monesti kuulee myös ilmaisun vers. tai verstatile. Tämä tarkoittaa, että henkilö voi olla kummassakin osassa, niin panijana kuin pantavana.
- että homoissa
on enemmän btm-tyyppejä?
- 123
Ei kaikki pane perseeseen ei sita useimmat miehet tee. Sucking cock myos ei ole kaikkien listalla. Siinakin antava on bottom ja tekija top
- Asiallinen kysyjä
Mitä mieltä olette muslimien näkekemyksestä, että vain btm on homo?
- tidian
Mistä olet tuon päätelmän tehnyt?
Yleisesti varsinkin kolmivirran maan alueella pidettiin aikoinaan kauhistuksena sitä, että mies asetetaan naisen paikalle (miestä pannaan), koska se oli miehen luonnollisesti ylemmän arvon pilkkaamista. Naisen voi vain maata.
Ehkä näin ajateltuna btm-osa olisi syntisempää.
Itse luulen että muslimit eivät hyväksy minkäänlaista homostelua. - vähän selvää asioista!
tidian kirjoitti:
Mistä olet tuon päätelmän tehnyt?
Yleisesti varsinkin kolmivirran maan alueella pidettiin aikoinaan kauhistuksena sitä, että mies asetetaan naisen paikalle (miestä pannaan), koska se oli miehen luonnollisesti ylemmän arvon pilkkaamista. Naisen voi vain maata.
Ehkä näin ajateltuna btm-osa olisi syntisempää.
Itse luulen että muslimit eivät hyväksy minkäänlaista homostelua.Missäänpäin maailmaa ei homostella niin paljon kuin muslimimaissa, etenkin lähi-idässä..
- tidian
vähän selvää asioista! kirjoitti:
Missäänpäin maailmaa ei homostella niin paljon kuin muslimimaissa, etenkin lähi-idässä..
Se, että muslimimaissa homostellaan paljon ei tarkoita sitä että muslimit (islamin-uskoiset) hyväksyisivät homostelun. rautalanka väännetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328