homon ääni???

kysyn vaan

missä vaiheessa homon puheääneen tulee se sävy josta tunnistaa melkein jokaisen homon?
silloin kun tulee kaapista, vai jo silloin kuin itse tunnistaa homoutensa? vai joko pikkupojat päiväkodissa venyttävät ääntään ...enpä usko..
Mullakin on homo kavereita, en ole vaan kehdannut kysyä kun pelkään loukkaavani mikä ei todellakaan ole tarkoitus. kiinnostaisi vaan tietää.

14

2186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-Lezz

että niille joille se tulee, se tulee siinä vaiheessa jos he huomaavat sillä tavalla saavansa myönteistä huomiota muilta ympäristön miehiltä. Siis meinaan, että sillä puhetavalla voi varmaan avittaa muiden tutkaa.

• tattistaa

Se on hinurin soidinmenoja.
        Akkamainen lässytys kertoo muille hompeille halusta imeä miestä syvälle nieluun.

• tapahtuma

Minusta kysymys on vahan sama kuin, etta miksi joistakin tulee neitihomoja ja toisista ei. Sita ei edes itse tiedosta. Se tulee kun pojat kiinnostavat niin todella paljon, ettei millaan muulla ole valia. Ja varsinkin nuorella ialla, kun sukupuoliset ominaisuudet ovat kehittymassa. Sita valitsee tiedostamattaan naisen ominaisuuksia,

• lpr 86

Stereotypiaa, stereotypiaa... Olen homo ja minun ääneni on keskimääräistä matalampi, puhetyylini ei puolestaan ole mitenkään poikkeava. Sinkkuelämistä ja muista amerikkalaisista kaupallisista roskasarjoistako olet oppinut, millaisia homot ovat?

• Liisapieni

Itse olen huomannut homoäänen monella muullakin, Bjurström, Sillanpää, Jorma Uotinen ja monet muut piipittävät pahemmin kuin akat.

• että noi luettelemasi
        Liisapieni kirjoitti:

Itse olen huomannut homoäänen monella muullakin, Bjurström, Sillanpää, Jorma Uotinen ja monet muut piipittävät pahemmin kuin akat.

henkilöt on tyypillisiä homoja. Ryömi takasin sinne tynnöriisi mistä olet tänne ilmaantunutkin. Voi LiisaPien, jos nyt sitten pieni olet muualta kuin ajatusmaailmastasi.

• Anonyymi
        Liisapieni kirjoitti:

Siltsu puhu vielä 90 luvulla ihan normaalisti. Ja sit kun se tuli kaapista ulos ääni muuttui hintahtavaksi

• kliks, jokaa

lähtee, kun kortsu vedetään päälle ja varmistetaan, että se on oikein laitettu.

• Anonyymi

Vain neiti homppeleilla ja niitä on lähinnä vain hesassa, mutta siitäkin voi tervehtyä. Itse en jaksaisi katsella enkä kunnella niitä ollenkaan. Poikamaisuus on hyvä, mutta neiteily ei.

• Anonyymi

Haluavatko gayt olla salaisesti naisia (joita tuntuvat vihaavan)vai mikä siinä on että pitää elehtiä jos sanotaan yli naisellisesti; kädet viuhtoo ja pää keikkuu, s-kirjain korostettuna. Ei kaikki mutta ainakin mediassa on monia. Benjamin on vähän rauhoittunut kun katsoo Masked Singer:iä. Ihan ok tyyppi.

• Anonyymi

Mitä sä haluat olla salaisesti, kun viihdyt näin hyvin tällä palstalla?

• Anonyymi

Ei tule kaikille. Tunnen homoja, joilla on matala, maskuliininen miehen ääni. Tunnen kyllä heteromiehenkin, jonka puhetyylissä on naismaisia piirteitä. Joten ei pidä yleistää.

• Anonyymi

Ei niiden äänet miksikään muutu eikö sullakaan ole muuta miettimistä kun keksit asioita pikku päästäsi. Homot on ihan vaan samanlaisia ihmisiä kun kakki muutkin , ja heissä ei ole mitään jännitttävää mitenkään. Ääni on aina samanlainen ihmisellä . Miksi homous sitä muuksi muuttaisi . Ihme porukkaa kun maailmassa on sentään tärkeämpiäkin asioita kun jonkun ääni .
      Muistuu vanha juttu mieleen kun. Yksi äijä oli tehnyt leikkiä jostain ihmisestä jonka oli vaikea puhua, sai sitten lapsen aikoinaan joka oli mykkä . Että puhu sinäkin ihmisistä ei sinustakaan puhuta runkkarina ainoastaan ihmisenä karma voi osua kohdalle kun aikansa solvaa ihmisiä

• Anonyymi

Hyvin monella muuttuu ääni, puhetapa ja käytös neitimäiseksi kun muuttaat hesaan, mutta eiköhän tuokin mene muodista kuten ohennetut kulmakarvat :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      257
      3669
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      134
      2632
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2122
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1914
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1909
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1478
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1424
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    9. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      72
      1143
    Aihe