homon ääni???

kysyn vaan

missä vaiheessa homon puheääneen tulee se sävy josta tunnistaa melkein jokaisen homon?
silloin kun tulee kaapista, vai jo silloin kuin itse tunnistaa homoutensa? vai joko pikkupojat päiväkodissa venyttävät ääntään ...enpä usko..
Mullakin on homo kavereita, en ole vaan kehdannut kysyä kun pelkään loukkaavani mikä ei todellakaan ole tarkoitus. kiinnostaisi vaan tietää.

14

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-Lezz

että niille joille se tulee, se tulee siinä vaiheessa jos he huomaavat sillä tavalla saavansa myönteistä huomiota muilta ympäristön miehiltä. Siis meinaan, että sillä puhetavalla voi varmaan avittaa muiden tutkaa.

• tattistaa

Se on hinurin soidinmenoja.
        Akkamainen lässytys kertoo muille hompeille halusta imeä miestä syvälle nieluun.

• tapahtuma

Minusta kysymys on vahan sama kuin, etta miksi joistakin tulee neitihomoja ja toisista ei. Sita ei edes itse tiedosta. Se tulee kun pojat kiinnostavat niin todella paljon, ettei millaan muulla ole valia. Ja varsinkin nuorella ialla, kun sukupuoliset ominaisuudet ovat kehittymassa. Sita valitsee tiedostamattaan naisen ominaisuuksia,

• lpr 86

Stereotypiaa, stereotypiaa... Olen homo ja minun ääneni on keskimääräistä matalampi, puhetyylini ei puolestaan ole mitenkään poikkeava. Sinkkuelämistä ja muista amerikkalaisista kaupallisista roskasarjoistako olet oppinut, millaisia homot ovat?

• Liisapieni

Itse olen huomannut homoäänen monella muullakin, Bjurström, Sillanpää, Jorma Uotinen ja monet muut piipittävät pahemmin kuin akat.

• että noi luettelemasi
        Liisapieni kirjoitti:

Itse olen huomannut homoäänen monella muullakin, Bjurström, Sillanpää, Jorma Uotinen ja monet muut piipittävät pahemmin kuin akat.

henkilöt on tyypillisiä homoja. Ryömi takasin sinne tynnöriisi mistä olet tänne ilmaantunutkin. Voi LiisaPien, jos nyt sitten pieni olet muualta kuin ajatusmaailmastasi.

• Anonyymi
        Liisapieni kirjoitti:

Siltsu puhu vielä 90 luvulla ihan normaalisti. Ja sit kun se tuli kaapista ulos ääni muuttui hintahtavaksi

• kliks, jokaa

lähtee, kun kortsu vedetään päälle ja varmistetaan, että se on oikein laitettu.

• Anonyymi

Vain neiti homppeleilla ja niitä on lähinnä vain hesassa, mutta siitäkin voi tervehtyä. Itse en jaksaisi katsella enkä kunnella niitä ollenkaan. Poikamaisuus on hyvä, mutta neiteily ei.

• Anonyymi

Haluavatko gayt olla salaisesti naisia (joita tuntuvat vihaavan)vai mikä siinä on että pitää elehtiä jos sanotaan yli naisellisesti; kädet viuhtoo ja pää keikkuu, s-kirjain korostettuna. Ei kaikki mutta ainakin mediassa on monia. Benjamin on vähän rauhoittunut kun katsoo Masked Singer:iä. Ihan ok tyyppi.

• Anonyymi

Mitä sä haluat olla salaisesti, kun viihdyt näin hyvin tällä palstalla?

• Anonyymi

Ei tule kaikille. Tunnen homoja, joilla on matala, maskuliininen miehen ääni. Tunnen kyllä heteromiehenkin, jonka puhetyylissä on naismaisia piirteitä. Joten ei pidä yleistää.

• Anonyymi

Ei niiden äänet miksikään muutu eikö sullakaan ole muuta miettimistä kun keksit asioita pikku päästäsi. Homot on ihan vaan samanlaisia ihmisiä kun kakki muutkin , ja heissä ei ole mitään jännitttävää mitenkään. Ääni on aina samanlainen ihmisellä . Miksi homous sitä muuksi muuttaisi . Ihme porukkaa kun maailmassa on sentään tärkeämpiäkin asioita kun jonkun ääni .
      Muistuu vanha juttu mieleen kun. Yksi äijä oli tehnyt leikkiä jostain ihmisestä jonka oli vaikea puhua, sai sitten lapsen aikoinaan joka oli mykkä . Että puhu sinäkin ihmisistä ei sinustakaan puhuta runkkarina ainoastaan ihmisenä karma voi osua kohdalle kun aikansa solvaa ihmisiä

• Anonyymi

Hyvin monella muuttuu ääni, puhetapa ja käytös neitimäiseksi kun muuttaat hesaan, mutta eiköhän tuokin mene muodista kuten ohennetut kulmakarvat :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe