Sedän maatilalla

Lehmipoika

Tämä ois mun eka tarina ja koetetan saada siitä hyvää, saa kommentoida sitten.
Tarina alkakoon....

Olin ollut koko kesä sedän ja hänen vaimonsa luona heidän tilalla kesä renkinä.
Hommia sai paiskia aamusta iltaan ja vapaa päivät menivät oikeestaa univelan korvaamiseen.
Elimme heinäkuun puoltaväliä kun aamulypsyllä setä ilmoitti minulle, että heidän tuttava perhe tulee viarailemaan ja ovat heillä ainaki kaksi viikkoa. Hyvä, ajettelin. Sehän tietää minulle lisää hommia kun setä joutuu olemaan ja viihdytää vieraitansa.
Iltapäivällä he sitten tulivat. Ja suureksi yllätykseni huomasin takapenkiltä nousevan kaunein näkemäni nuori nainen. pitkät kastajan- ruskeat hiukset ylsivät lapaluitten tietämille ja siniset silmät katsoivat minua,ihan kuin olisivat nähneet lävitseni. Porukka esitteli itsensä ja sain selville, että tytön nimi oli Anne, olin niin lumoutunut, että en edes muista kättelinkö ketään.
Menimme keittiöön juomaan kahvia ja vieraat ja setäni perheineen keskustelivat viime kesän matkasta jonka olivat yhesä tehneet.
Setä huusi minulle: " menehän edellä navettaan ja aloita hommaat niin tulen sitten perässä kun kerkeen"
Juoksin ullakolle vaihtataan vaatteet ja suuntasin alakertaan ja siitäsitten ulos. Ulko-olvella törmäsin Anneen sellaisella voimalla, että molemmat kaaduimme maahan jossa hieman aikaa kierimme ja nolona minä sitten nousin ja autoin hänetkin ylös, pyydellen nolona anteeksi.
Anne kuitenkin hymyili ja sanoi ,ettei se mitään, eihän suurempaa vahinkoa ollut tapahtunut.
Juoksin navettaan ja aloitin tankin pesulla ja sirryin sitten navetan puolelle.
Kuulin takaan kuinka ovi kävi ja luulin setäni tulevan sieltä , mutta se olikin Anne. Hänellä oli vielä samat vaatteet kuin tullessaa ruskea toppi ja mustat mikro shotsit, kengät olivat kuitenkin huomannut vaihtaa saappaisiin. Anne meni suoraan Mansikin luokse ja aloitti silittämään tätä ja lehmähän oli onnensa kukkuloilla. Yritin keskittyä hommiini, mutta kaluni oli alkanut ilmoitella itsestään. Kesähän oli mennyt täällä maalla ilman naista ainoastaan runkkauksella olin itseäni saanut tyydytellä.
Anne siirtyi lähemmäs minua ja kysyi voiko auttaa jotenkin?
Sanoin, että anna se rätti siitä sangosta! Ja sitten hän kumartui perse minuun päin jalat suorina ja hieman levällään ja otti rätin sieltä ämpäristä. Edessäni oli kaunein näkemäni perse ja en voinut olla tuijottamatta sitä. Kiinteä ja pyöreä ja housut mukautuivat siihen loistavasti. Kullini ponnahti saman tien täyteen mittaansa.
Anne kääntyi ja huomasi tuijotuksen ja kun huuomasin tämän ,hänen katseensa oli ja laskeutunut ja hän tuijotti jo koholla olevaani housuja.
Anne käveli luokseni ja ojensi minulle rätin ja tuli minuun aivan kiinni ja kuiskasi korvaani :" tule tonne heinävajaan"
Jätin kaiken siihen ja seurasin Annea yläkertaan. Anne meni istumaan heinäpaalin päälle ja pyysi luokseen. Suutelimme ensin varovasti, sitten jo kielemme löysivät toisensa ja aloitimme villin kieli suudelman.Anne repi kaksin käsin housujani auki ja repi ne polviini. Tunsin kylmän ilmavirran koskettavan pallejani ja kovaa kyrpäni vartta. Anne katsoi kulliani ja otti siitä kiinni ja aloitti hitaasti runkkaamaan sitä.
Väritykset kulkivat kehossani ja en voinut muuta kun nauttia.
Otin Annee hiuksista kii ja sanoin :" ota se suuhus nyt heti" ja Anne teki työtä käskettynä ja katselin kuinka kullini upposi hänen todella taitavaan suuhunsa ja samalla hänen käsi runkasi minua hiljkseltaan. Mahtava tunne. Koska edellisestä kerrasta oli niin kauan olisin voinut laukee Anne suuhun , mutta haluisin naida myös.

"Lopeta , lopeta mä tuun jos jatkat"
Anne lopetti ja katsoi minua hymyillen.
"Käänny ympäri" komensin
Ja samalla nostin Annen nousemaan ja käänsin hänet aika rajusti makaamaan heinäpaalien päälle.
En malttanut enää, revin häneltä housut pois jalasta ja levitin hänen jalkojaa hieman enemmän levälleen.
Työnsin toisella kädellä Anne heinäpaalia vasten ja toisella kosketin häneen ihananinta posliini vittua mitä olen koskaan nähnyt. Anne värähti kun työnsin sormen häneen. " Ihan märkä, Taidat haluta kyrpää oikein kunnnolla"
" Nai jo mua, nai!" Anne huusi
Ei mua tartte kahesti käskee, vaan ohjasin kyrpäni huulille ja survaisin yhellä työnnöllä sisään. " Ihannan kova kyrpä, NAI NAI" Anne valitti
Minä otin lantiosta kii ja aloitin naimaan.
Läiske varmaan kuului talolle saakka, mutta emme välittäneet.Ihana perse heilui edessäni ja minä poika nain tuota ihanaa vittua.
Tunsin palleissa kuinka lasti lähti liikkeelle ja Anne kääntyi ja otti vielä suihin enne kuin tulin.
Meinas taju lähtee. On uskomaton tunne kun laukee ja samalla nainen imee kullia. Sperma lastia tuli ja tuli ja se ei mahtunut kaikki Annen suuhun vaanosa valui topille ja maahan.
Vajosin istumaan hänen viereensä ja kiittelin kovasti.
Samalla setä huuteli, että mitä vittua täällä tapahtuu. Olin unohtanut lypsykoneen Mansikkiin kiinni ja tämän koko ajan se oli lypsäny mansikkia tyhjäksi.
Ouimme nopeesti ja minä juoksin navettamaan posket punasina selittämään jotakin. ja irottelemaan mansikkia pinteestä.
Tästä tulisi ihana kaksi viikkonen

Sellainen tarina, jos haluutte että jatkan laittakaa tietoo tulemaan.
Kiitos

4

10921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonnionni

      Lisää vaan ihan jees tarina. Mites on kun landella käytetään lantsareita, niin voisiko "kiimaista kumisaapasseksiä" saada mukaan? Toisaalta rakastelu ulkona vaikkapa sadeasussa mansikanpoiminnan yhteydessä voisi olla kivaa luettavaa. Olisiko ideaa?

      • polle

        Kiiltäviä kumisia ratsastussaappaita ja ratsastushousuja myös mukaan tarinaan...


      • Lehmipoika
        polle kirjoitti:

        Kiiltäviä kumisia ratsastussaappaita ja ratsastushousuja myös mukaan tarinaan...

        Asiaa kehitellään ja eiköhän me jonkin lainen tarina noista jo saada aikaiseksi.
        Onko muita ehotuksia mitä tai missä asiat voisi tapahtua?


      • ouh yeah
        Lehmipoika kirjoitti:

        Asiaa kehitellään ja eiköhän me jonkin lainen tarina noista jo saada aikaiseksi.
        Onko muita ehotuksia mitä tai missä asiat voisi tapahtua?

        kun kerran maatilalla ollaan niin ku mahis on ni lehmää naimaan saman tien jotain kunnon rivoo seuraavaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe