Väsymys painaa, mutta uni ei tule. Yöunet jäävät jatkuvasti n.2h mittaiseksi. Ja sekin on sellaista "pilkkimistä", jatkuvaa heräilyä. Töissä on todella väsynyt.
Olen yrittänyt vaikka mitä kikkakakkosia ja kolmosia, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Voiko tällaisissa asioissa hakeutua ihan terveyskeskukseen vai minne?
Lääkäriinkö?
3
610
Vastaukset
- Uneton neiti
Ilman muuta lääkärille. Saat jonkinlaista unilääkettä ja mahdollisesti sairaslomaa unettomuuden takia. Pidä unipäiväkirjaa, selviää mikä voisi aiheuttaa unettomuutta. Jos unettomuus vaivaa tosi pitkään vaadi lähete unitutkimuksiin!
Olen itse menossa saman ongelman takia pian lääkärille, itsellä jatkunut kohta vuoden. Jospa nyt pääsisi jatkotutkimuksiin.. Tsemppiä sulle!- älä heti pillereitä
ota, vaan koita vaikka luontaistuotteilla, ne auttoivat minua. Nukahtamislääkkeisiinkin kun jää koukkuun ettei muuten enää uni tule.
- piitsu10
älä heti pillereitä kirjoitti:
ota, vaan koita vaikka luontaistuotteilla, ne auttoivat minua. Nukahtamislääkkeisiinkin kun jää koukkuun ettei muuten enää uni tule.
Ystäväni kärsii kammottavasta unipulasta. Mikä luontaistuote on sinulle auttanut? Iso kiitos tiedosta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446