Käyttöjärjestelmän vaihto

Apua

Miten saan vanhan koneen käyttöjärjestelmän muutettua?
Nykyisin siinä on Windows 98 pitäisi muuttaa Vistaksi.
Vista minulla on levykkeellä.

11

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaako vanhaan koneeseen Vistaa asentaa, onko siinä vähintään 1 GB keskusmuistia asennettuna ja 10 - 20 GB kiintolevytilaa vapaana? Prosessorinkin olisi hyvä olla ainakin se Intelin Pentium III -tasoinen 1 GHz ja kohtuullisen nopea näytönohjain on myös enemmän kuin suotava.

• Mistä oikein kaivat tietosi kun noin älyttömiä suunnittelet?

Yksikään tietokone, jossa entuudestaan on Windows 98, ei jaksa pyörittää Vistaa niin että mistään tulisi mitään. Monilla uusillakin koneilla on sen kanssa suuria vaikeuksia.

Toivottavasti et ole sentään ostanut kovalla rahalla sitä Vistaa. Jos olet, älä avaa pakettia vaan vie se kauppaan ja koeta saada rahat takaisin tai vaihtaa se Xp:hen, joka saattaa koneessasi toimiakin. Myös Ubuntu Linux on hyvä ja ilmainen vaihtoehto, jos saat ne rahat takaisin.

Tietoa Vistan laitevaatimuksista ja käytännön toiminnasta on saatavilla määrättömästi. Olisipa kannattanut ottaa asioista edes hiukkasen selvää ennen kuin alkaa haaskata rahojaan.

• hhhhhhhhhhhuuuuuuuuu

on taas ruutipalli niin vitun viisas , mihin perustat tuon järjenköyhän väitteesi.
        "Yksikään tietokone, jossa entuudestaan on Windows 98, ei jaksa pyörittää Vistaa niin että mistään tulisi mitään"

Kattelin noita vistan laitteistovaatimuksia ja ainakin mulla pyöris ilman mitään ongelmaa , mutta miksipä tätä vanhaa susikasia vaihtamaan mihinkään keskeneräiseen shaisseen.

• hhhhhhhhhhhuuuuuuuuu kirjoitti:

on taas ruutipalli niin vitun viisas , mihin perustat tuon järjenköyhän väitteesi.
        "Yksikään tietokone, jossa entuudestaan on Windows 98, ei jaksa pyörittää Vistaa niin että mistään tulisi mitään"

Kattelin noita vistan laitteistovaatimuksia ja ainakin mulla pyöris ilman mitään ongelmaa , mutta miksipä tätä vanhaa susikasia vaihtamaan mihinkään keskeneräiseen shaisseen.

laitteistovaatimuksia katselit, sepä hienoa.
        Seuraavaksi voisit tutustua Vistan todelliseen toimintaan oikeissa koneissa, kuten minä olen tehnyt.

Et varmaan viitsi kertoa susikasikoneesi speksejä, kun se niin hienosti Vistaa pyöräyttäisi? Pari gigaa on varmasti ainakin rammia...

• heh heh heh
        RepeRuutikallo kirjoitti:

laitteistovaatimuksia katselit, sepä hienoa.
        Seuraavaksi voisit tutustua Vistan todelliseen toimintaan oikeissa koneissa, kuten minä olen tehnyt.

Et varmaan viitsi kertoa susikasikoneesi speksejä, kun se niin hienosti Vistaa pyöräyttäisi? Pari gigaa on varmasti ainakin rammia...

Minä en viitsi vistaa laittaa vaikka vaatimukset täyttää raudanosalta moninkertaisesti vaatimukset.

• ,,,
    • apua

No onneksi tuli sentään yksi asiallinen vastaus
      kiitos siitä.
      Tuo mollausvastaus nyt joutaa sinne takalisto osastoon, olisit jättänyt vastaamatta jos ei muuta sanomista ole.

• kaikki ovat

asiallisia vastauksia! Tietysti, jos et ymmärrä, mitä niissä tarkoitetaan...?

• mollberg

En näe sellaista...

Ei kannata olla prinsessa jos alkaa kysellä, totuus on että tilanteesi vistan kanssa on todnäk. toivoton ja syypää koko tyhmyyteen löytyy peilistäsi niin ikävältä kuin se kuulostaakin.......

• vistaksi..

ei ole aivan yksikertainen juttu. tarviit kummnkin laite-päivityksen. ainiin vista levykkeelläkö?? parituhatta levykettä siihen taitaa mennä.

• xyz...

Ei kukaan voi noin tyhmä luonnostaan olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe