Apuva! Yritän siirtää sonera ftp ohjelmalla kotisivuja soneran palvelimelle, mutta kun olen päässyt kirjautumaan sisään ja itse ohjelma aukeaa niin se valittaa "Virhe! koodi = 11101, selitys: 452 Could not open data connection to port 10642. Connection refused" Kuinka sen saa toimimaan???
Sonera FTP
3
1070
Vastaukset
- Poro1
"kun olen päässyt kirjautumaan sisään ja itse ohjelma aukeaa" ??
Ensin tietysti avaat ftp ohjelman jolla sivut siirretään palvelimelle ja syötät tunnukset oikeaan paikkaan....
Ohjeita: http://www.sonera.fi/Laajakaista/Palvelut/Kotisivut
:) - keksa
se, että käyttämäsi FTP-ohjelma on aktiivisessa tilassa. Sinä avaat yhteyden palvelimeen päin ja palvelin yrittää avata dataväylän sinuun päin. Tämä ei onnistu, jos koneesi on NATin takana. Palvelin ei siis voi avata mitään porttia koneesi suuntaan.
Mene läpi FTP-ohjelman asetukset ja valitse sieltä PASSIVE tai PASV. Tämän jälkeen voisi onnistua.- ('o')
toi oli hyvä tietää.Mulla oli tosin onkelmana vastaavassa tapauksessa, että kuvatiedostot oli liian suuria siirrettävällä sivulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041