Hei,kaikki! Minulla on kani (täyttää syyskuussa vuoden) ja se on alkanut pissiä syliin.Mikään ei oikein onnistu.Kania ei voi pitää sylissä, kuin hetken,sitten se pissii syliin.On se pissannut myös kavereiden syliin... Mikä neuvoksi?? Kun se tuli meille se oli ihan normaali. (vähän vilkas) Jos joku osaisi antaa hyvän vinkin tai neuvon,että miten pissimisen syliin saisi loppumaan olisin tosi kiitollinen!
Kanini pissii..
3
276
Vastaukset
- leijonaharja
Onkohan kyseessä tyttö vai poika kani?
Pojat rupeavat siinä vuoden tietämissä merkkaamaan aika reippaasti ja ongelma voi johtua siitä. Tai onko sitten kani pelästynyt jotain aikaisempaa syliin ottoa? Jos kyseessä on ns. hätäpissiminen?
Voiko kanisi muuten hyvin, syö, liikkuu pirteästi? onko jotain muita oleellisia muutoksia havaittavissa kuin syliin pissiminen?- Ringa
Juu, kyllä syö terveellisesti,liikkuu,on ulkona. Ei ole pelästynyt syliin ottoa aiemmin ainakaan minun tietääkseni.Kanini on kyllä poika. Ei ole mitään muuta vaivaa tai ongelmaa,kun syliin pissiminen...
- leijonaharja
Ringa kirjoitti:
Juu, kyllä syö terveellisesti,liikkuu,on ulkona. Ei ole pelästynyt syliin ottoa aiemmin ainakaan minun tietääkseni.Kanini on kyllä poika. Ei ole mitään muuta vaivaa tai ongelmaa,kun syliin pissiminen...
Sitten taitaa olla kyse merkkauksesta ja siihen ei auta muu kuin kastraatio. Sellaista meijänkin elämä oli joskus kun poika kanimme tykkäs merkkailla minun päälleni oikeen urakalla. Leikkauksen jälkeen onneksi loppui inhottavat merkkailut. Eli tyttöystävää tai lääkäriä ettimään sitten vaan...riippuu jos haluaa poikueita tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612412
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182037Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11695"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961311Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2161074Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781061Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.347996