Hei,kaikki! Minulla on kani (täyttää syyskuussa vuoden) ja se on alkanut pissiä syliin.Mikään ei oikein onnistu.Kania ei voi pitää sylissä, kuin hetken,sitten se pissii syliin.On se pissannut myös kavereiden syliin... Mikä neuvoksi?? Kun se tuli meille se oli ihan normaali. (vähän vilkas) Jos joku osaisi antaa hyvän vinkin tai neuvon,että miten pissimisen syliin saisi loppumaan olisin tosi kiitollinen!
Kanini pissii..
3
275
Vastaukset
- leijonaharja
Onkohan kyseessä tyttö vai poika kani?
Pojat rupeavat siinä vuoden tietämissä merkkaamaan aika reippaasti ja ongelma voi johtua siitä. Tai onko sitten kani pelästynyt jotain aikaisempaa syliin ottoa? Jos kyseessä on ns. hätäpissiminen?
Voiko kanisi muuten hyvin, syö, liikkuu pirteästi? onko jotain muita oleellisia muutoksia havaittavissa kuin syliin pissiminen?- Ringa
Juu, kyllä syö terveellisesti,liikkuu,on ulkona. Ei ole pelästynyt syliin ottoa aiemmin ainakaan minun tietääkseni.Kanini on kyllä poika. Ei ole mitään muuta vaivaa tai ongelmaa,kun syliin pissiminen...
- leijonaharja
Ringa kirjoitti:
Juu, kyllä syö terveellisesti,liikkuu,on ulkona. Ei ole pelästynyt syliin ottoa aiemmin ainakaan minun tietääkseni.Kanini on kyllä poika. Ei ole mitään muuta vaivaa tai ongelmaa,kun syliin pissiminen...
Sitten taitaa olla kyse merkkauksesta ja siihen ei auta muu kuin kastraatio. Sellaista meijänkin elämä oli joskus kun poika kanimme tykkäs merkkailla minun päälleni oikeen urakalla. Leikkauksen jälkeen onneksi loppui inhottavat merkkailut. Eli tyttöystävää tai lääkäriä ettimään sitten vaan...riippuu jos haluaa poikueita tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763