Hollywoodin julkut

Tinde34

Millä todennäköisyydellä Universal Studiolla käydessään tapaa kuuluisuuksia?

5

1243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookook

siellä on stageja kuvauksia varten ja teemapuisto suurelle yleisölle. Ennemmin saatat nähdä hollywood boulevardilla julkkuja tai rodeo drivella. JOs oikein ahkera julkkumetsästäjä olet, niin osta hollywoodista jostain kioskista kartta, jossa kerrottu suunnilleen missä kukin asuu. KUitenkin siellä varoitellaan tunkeilusta, joten ei kannata liika ahkeraan lähteä bongailemaan.

• bongata

suosittelen itekin rodeo drivea, tosin eniten julkkuja olen nähnyt malibussa ja sen lähistöllä jossa on muutama marketti ja starbucksissakin kävi julkkuja pamela anderssonista pierce brosnaniin hakemassa aamukahvejaan.

• jussiksi

Kantsii pitää silmät auki. Useammin saattaa tulla vastaan sellaisia B tai C-luokan pikkujulkimoita "tuttuja tv:stä", joiden kasvot ehkä muistat mutta nimi on tuntematon. He kun asuvat ihan "tavallisen kansan" keskuudessa.
      Yksi hyvä mesta voisi olla Malibujen ja muiden kalliiden alueiden lisäksi 30 minsaa Hollywoodista pohjoiseen sijaitseva Santa Clarita Valleyn alue, jossa nykyjän sijaitsee suurin osa kaupungin studiotiloista. (mm. Melrose Place, Deadwood jne kuvattu alueella.) Siellä itse törmäsin useinten pikkutähtiin ja kuvauskalustoon.

Mutta isot starat ovatkin sitten ehkä hankalampi juttu...

Itse asuin kaupungissa 5v ja kaksi isoa staraa tuli vastaa - Arnold ja DiCapro. Laske siitä sitten prosentuaalinen tod.näköisyys.

Yksi hyvä keino voisi olla hakeutua stuioyleisöksi jonkin ohjelman nauhoituksiin. (esim. Jay Leno tai jokin Sitcom?) Liput kannattaa hankkia jo kotimaasta käsin, ne kun ovat yleensä haluttua tavaraa.

• enya777

Itse asuin 2 vuotta L.A.ssa ja näin useammankin julkkiksen. Kaikkein useimmin näin heitä leffateattereissa, etenkin erikoisesityksissä (vanhat klassikot tms.), kuten UCLAn campusteatterissa tai AFIn teatterissa.

• enya777
        enya777 kirjoitti:

Itse asuin 2 vuotta L.A.ssa ja näin useammankin julkkiksen. Kaikkein useimmin näin heitä leffateattereissa, etenkin erikoisesityksissä (vanhat klassikot tms.), kuten UCLAn campusteatterissa tai AFIn teatterissa.

Niin selvennykseksi, joskus julkku oli leffaa katsomassa, joskus puhumassa leffaa ennen tai sen jälkeen yleisölle, esim. Pam Grier kävi leffateatterissa vastaamassa yleisön kysymyksiin oman 70-luvun leffaesityssarjansa yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2908
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2751
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      41
      2284
    4. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      40
      2072
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2047
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1995
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      975
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      904
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      854
    Aihe