Ajattelin honda hornetiin matalampaa istuinta teettää verhoilijalla, onko kenelläkään kokemusta mitä mahtaa maksaa suurinpiirtein?
Soitin muutamalle verhoilijalle, mutteivät puhelimessa voineet hintaa tietää, pitää kuulemaan nähdä penkki ensin....
Penkin madallus/höyläys?!?
6
1627
Vastaukset
- sitten
että täältä tulee hinta niinkuin apteekin hyllystä.
No sanotaanko nyt sitten 320 euroa.- Fiksua!
Jos et lukenut alkuperäistä viestiä niin kysyttiinkin hintaa SUURINPIIRTEIN ja tarkoitettiin jos joku muukin kenties on teettänyt matalamman penkin pyöräänsä... tuskin olen ensimmäinen, joka on madaltamassa pyöräänsä!!!
- joulupukki
Fiksua! kirjoitti:
Jos et lukenut alkuperäistä viestiä niin kysyttiinkin hintaa SUURINPIIRTEIN ja tarkoitettiin jos joku muukin kenties on teettänyt matalamman penkin pyöräänsä... tuskin olen ensimmäinen, joka on madaltamassa pyöräänsä!!!
Itse olen pellistä väsännyt omalle perseelle sopivan istuimen.
- pekkavee
Sen verran maksoi mun GS:n satuloiden uudelleen verhoilu ja korotus.
Lienee samaa luokka toi sun homma edullisessa verhoomossa.
Täällä on tarinaa siitä mun hommasta.
http://www.matkaendurot.net/forum/viewtopic.php?t=5736
Pekka - r1150r
Toissatalvena verhoiulutin/korjautin viisi satulaa ja hinnat vaihteli mainitun 50 - 150€. Oli yksi kojattava verhoilu, kaksi ihan uusittavaa hieman erikoisempaa ja kaksi entisöintijuttua, josta toinen piti korottaa takaisin alkuperäiseksi.
- maksoi
madallus 60 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931