Rio/PDG

kjr

hei,

Olen lähdössä kaverini kanssa talvella aurinkomatkojen Rion ja PDG:n kierrokselle. Hotellinen Village PDG:ssa. Onko ko. hotellista kellään mitään tietoa? En ole käynyt ennen Brasiliassa ja odotan jo nyt matkaa kovasti!Onko PDG vain lapsiperheiden valloittama paratiisi, vai onko kohde teidän mielestänne sopiva myös aikuisille? Varmasti Rion jälkeen kivaakin olla pienessä paikassa, mutta kun ei ole oikein tietoa kohteesta. Joten jos saisin kommenttia vaikka kummastakin paikasta, olisin siitä kiitollinen!

1

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara

Riosta ei kokemusta, mutta PDG on vallan mainio lomakohde myös aikuisille, jos pitää pitkistä puhtaista rannoista, lämpimästä merivedestä, hyvästä ruoasta, iloisista ja ystävällisistä ihmisistä sekä rennosta meinigistä. Voit liikkua omatoimisesti buggylla esim Maracaipeen jagandareissulle merihevosia bongailemaan tahi Muro Altolle, tehdä retken Recifehen, jos kaupunki- ja ostoskierrosta olet vaille tahi ihastella Olindan (Unescon suojelukohteen) pittoreskeja taloja ja taitelijämiljöötä. Matktoimistojen järjestämät jeeppisafari ja katamaraaniretki autiolle(!?) saarelle ovat osallistumisen väärttejä. Vietimme marras-joulukuun vaihteessa siellä kuukauden ja mieli halajaa takaisin!! Boa viagem!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      57
      3302
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3117
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2919
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2201
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2091
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1002
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      969
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe