Juonipaljastuksia (SPOILAA)

Voldemortt

Jos et ole lukenut Harry Potter and The Deathly Hallows -kirjaa vielä, etkä halua tietää mitään siitä, älä lue! Juonipaljastukset ovat muutama rivi alaspäin!

Villisilmä Vauhkomieli kuolee
Hedwig kuolee
Fred Weasley kuolee
George Weasley menettää korvansa
Bellatrix Lestrange kuolee
Remus Lupin kuolee
Nymfadora Tonks kuolee
Lupinille ja Tonksille syntyy lapsi, Harry on hänen kummisetänsä
Voldemort kuolee omaan kiroukseensa
Severus Kalkaros kuolee Voldemortin tappamana
Harryn taikasauva hajoaa
Neville tappaa Voldemortin käärmeen, Naginin, joka on yksi horcruxeista
Dumbledort oli halunnut, että Kalkaros tappaa hänet, jotta Kalkaros saisi Elder Wandin. Kalkaros ei siis ollut Voldermortin palvelija vaan kaksoisagentti
Harry saa kolme lasta Ginnyn kanssa, lasten nimet ovat: James, Albus ja Lily
Ron ja Hermione saavat kaksi lasta: Hugo ja Rose

Varmaan on jotain jäänyt puuttumaan, kysykää, jos tulee mieleen jotain kysymyksiä

24

5208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...varsinainen...

..tappolista!

• Tonappa

Mikä on Elder Wandin?

• utelias-.-

Mikä on Elder Wandin?

• voldemortt

Elder wand (suom. vanhempi taikasauva) on yksi kolmesta halloweista, pyhityksistä (mitä jotkut kolme veljestä saivat velhojen lastensadussa) muita ovat näkymättömyysviitta ja resurrection stone, kivi, jolla voi kutsua kuolleita takaisin. Elder wand on mahtisauva sille, joka tappaa sen entisen omistajan. Kirjassa Voldemort hakee elder wandin Dumbledoren haudalta, mutta se ei ikinä ole hänelle ylivertainen, koska hän ei tappanut Dumbledorea. Voldemortin on tapettava Kalkaros, että sauva olisi hyvä hänen kädessään.

Vähän hankala kertoo toi selkeemmin, tosta ei kyllä kukaan tajuu mitään ;)

• elder brother
        voldemortt kirjoitti:

Elder wand (suom. vanhempi taikasauva) on yksi kolmesta halloweista, pyhityksistä (mitä jotkut kolme veljestä saivat velhojen lastensadussa) muita ovat näkymättömyysviitta ja resurrection stone, kivi, jolla voi kutsua kuolleita takaisin. Elder wand on mahtisauva sille, joka tappaa sen entisen omistajan. Kirjassa Voldemort hakee elder wandin Dumbledoren haudalta, mutta se ei ikinä ole hänelle ylivertainen, koska hän ei tappanut Dumbledorea. Voldemortin on tapettava Kalkaros, että sauva olisi hyvä hänen kädessään.

"Elder wand (suom. vanhempi taikasauva)"

Luulenpa että sana "elder" tässä yhteydessä tarkoittaa kuitenkin puulajia josta kuolema otti oksan ja teki "Elder Wand"in, eli selja/saksanheisipuu. Eli suom. selja-sauva tai saksanheisi-sauva... tms. Mistäs sen tietää minkä nimen suomentaja sille antaa:)

• mmmmmmmöäh
        voldemortt kirjoitti:

muuten hyvä, paitsi että elder wandin edellistä omistajaa ei tarvitse tappaa saadakseen sen itselleenn. itse asiassa elder wandin TODELLINEN omistaja dumledoren jälkeen oli draco, ja kun harry sai sauvan dracolta (dracon oman sauvan!) hänestä tuli samalla elder wandin omistaja, eli lopussa harry oli hallowsien omistaja, niiden kaikkien omistaja

• hah
        mmmmmmmöäh kirjoitti:

muuten hyvä, paitsi että elder wandin edellistä omistajaa ei tarvitse tappaa saadakseen sen itselleenn. itse asiassa elder wandin TODELLINEN omistaja dumledoren jälkeen oli draco, ja kun harry sai sauvan dracolta (dracon oman sauvan!) hänestä tuli samalla elder wandin omistaja, eli lopussa harry oli hallowsien omistaja, niiden kaikkien omistaja

ja sit ku se antaa tappaa ittensä ja samalla osan voldemortia(harry oli itse 7. hirnyrkki) niin voldemortin tappokirous löi takasisin elder wandista koska se ei voinut tappaa isänmtäänsä...resurrection stone( suora suomennos ylösnousemuksen kivi) katosi kiellettyyn metsään ja sauvan hän palautti dumledoren hautaan

• missvaledro

Albus severus..sai sen kahden tylypahkan mahtavimpien rehtorien mukaan

• mutta...

etunimi ihan vaan Albus. Kaikki tietää kenen mukaan hän nimensä sai, duh.

• kirjan lukenut95

lisää paljastuksia alempana

tonksin isä kuolee
      matohäntä kuolee
      grabbe tai goyle kuolee en muista kumpi
      malfoy saa lapsen
      nevillestä tulee opettajacolin creevey kuolee

• teme.

Mikä ajatus tämän keskusteluketjun takana on? Miksi kirjan päätapahtumia pitää listata? Kenelle sitä teette? Eihän kukaan kirjaa vielä lukeva katso tätä ketjua jo otsikonkaan takia, ja kirjan jo lukeneille nämä asiat ovat jo tiedossa.

En kritisoi keskustelua yhtään, en vain ymmärrä.

• Minä vain

Olen erittäin samaa mieltä, en myöskään ymmärrä.

Kukaan ei halua lukea tätä, jos todella nauttii Pottereiden lukemisesta, ja DH on kesken. Miksi joku joka ei ole halukas lukemaan, haluaa tietää nämä asiat? Ei järkevää.

• Kaksi mustikkaa
        Minä vain kirjoitti:

Olen erittäin samaa mieltä, en myöskään ymmärrä.

Kukaan ei halua lukea tätä, jos todella nauttii Pottereiden lukemisesta, ja DH on kesken. Miksi joku joka ei ole halukas lukemaan, haluaa tietää nämä asiat? Ei järkevää.

Kyl jotkut haluu tietää, älä ajattele vaan itteäs! ÄÄLIÖT!

• Voldemortt

Kyllähän monikin haluu lukee noita juonipaljastuksia, jos ei jaksa lukee kirjaa englanniks eikä suomekskaan ja muutenkin. Kyllä mäkin luin Puoliverisen prinssin juonipaljastuksia ennen kun luin kirjan suomeksi. Ooot kyllä oikeessa ettei siinä oo järkeä mutta jotkut vaan haluu tietää.

• AjaT
        Voldemortt kirjoitti:

Kyllähän monikin haluu lukee noita juonipaljastuksia, jos ei jaksa lukee kirjaa englanniks eikä suomekskaan ja muutenkin. Kyllä mäkin luin Puoliverisen prinssin juonipaljastuksia ennen kun luin kirjan suomeksi. Ooot kyllä oikeessa ettei siinä oo järkeä mutta jotkut vaan haluu tietää.

Mietittiin tossa kaverin kanssa, että eihän siinä nyt tavallaan ole enää mitään ideaa ees lukee koko kirjaa, kun tietää jo siitä niin paljon.... Vaikka se nyt olikin ihan oma vika kun luettin... Jälkeenpäin kaduttaa

• Katumus-tyttö
        AjaT kirjoitti:

Mietittiin tossa kaverin kanssa, että eihän siinä nyt tavallaan ole enää mitään ideaa ees lukee koko kirjaa, kun tietää jo siitä niin paljon.... Vaikka se nyt olikin ihan oma vika kun luettin... Jälkeenpäin kaduttaa

Ensin luin tän keskustelun ja sitten aloin kattoo lisää juonipaljastuksia. Nyt kyllä kaduttaa. Oon ennen oottanu ja lukenu sitten vasta suomennokset, mut nyt tiedän miten se loppu aika tarkalleen menee ja tiedän aika monta kirjan kohtausta. :( Ei oo enää paljon mitä odottaa... :(

• Vastausta...

halusin lukea näitä koska en ole yhtäkään kirjaa lukenut. Pari elokuvaa olen katsonut niin että olen hiukan kärryillä henkilöistä. En jaksa alkaa lukemaan kirjoja enkä odotella kaikkia elokuvia joten ihan huvikseni halusin kuitenkin kohutusta kirjasta tietää pääasiat =)

• teme.
        Vastausta... kirjoitti:

halusin lukea näitä koska en ole yhtäkään kirjaa lukenut. Pari elokuvaa olen katsonut niin että olen hiukan kärryillä henkilöistä. En jaksa alkaa lukemaan kirjoja enkä odotella kaikkia elokuvia joten ihan huvikseni halusin kuitenkin kohutusta kirjasta tietää pääasiat =)

"ihan huvikseni halusin kuitenkin kohutusta kirjasta tietää pääasiat"

No mutta, onnistuit perustelemaan kantasi hyvin.

• tiedonhaluinen potter fani ...

kyl aika monet varmaan lukee,samanlaiset kiihkoilijat ku minä:D EI MALTA ODOTTAA!!!!!XD

• Eiiihhh
        Katumus-tyttö kirjoitti:

Ensin luin tän keskustelun ja sitten aloin kattoo lisää juonipaljastuksia. Nyt kyllä kaduttaa. Oon ennen oottanu ja lukenu sitten vasta suomennokset, mut nyt tiedän miten se loppu aika tarkalleen menee ja tiedän aika monta kirjan kohtausta. :( Ei oo enää paljon mitä odottaa... :(

Tyhmäminätyhmäminä!!!
        Miks mä luin...
        ARGH!

• 95kirjan lukenut

että rufus rymistyirin kuolema on kokonaan uhohdettu. se oli kuitenkin aika symppis.

• fgvdfbgrg

Tuota, Nagini ei kylläkään ollut hirnyrkki, Harry oli se vika :)

• teme.

Nagini oli yksi Horcruxeista. Volde suojeli sitä taikapallon tms. sisällä. Jep, Harri oli h. myös.

• pellatriks

Ja täytyi vielä keskellä aamuyötä nousta ja laittaa tietokone päälle. Ja vielä tulla keskustelemaan kirjasta.

Silmät on punasena itkemisestä ja kynnet pureskeltuna jännityksestä.

Minä en itse henk.koht. halunnut pilata tuota lukemisen iloa itseltäni vaan vältin kaikin tavoin tietämästä mitään koko kirjasta.
      Nyt vain toivon,etten itse lipsauta mitään nuoremmille siskoilleni jotka odottavat suomennettua potteria.

On kyllä hyvä kirja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1275
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe