Onko kenelläkään kokemusta EF:n kansainvälisistä kielikouluista, HUOM EI kieliMATKOISTA... Nämä kaksi ovat aivan eri asia. Kielimatkalle mennään suomalaisten liidereiden kanssa, mutta kielikouluun hommataan itse lennot. Kansainväliset kielikoulut kun on tarkoitettu yli 16-vuotiaille ja aikuisille, joten älkää tulko kertomaan kielimatkakokemuksianne, koska ne eivät liity tähän mitenkään. Olen itse harkinnut EF:n kansainvälisiä kielikouluja, ja haluaisin kuulla muilta kommentteja heidän matkasta. Kenelläkään kokemuksia? Kurssikohteella ei ole väliä, koska kaikissa kohteissahan EF käyttää sitä EF Efekta- systeemiä...
EF: Kansainväliset kielikoulut
5
920
Vastaukset
- olen lähdössä
Itse olen lähdössä syksyllä. Ajattelin kertoa, että EF:llä on infotilaisuuksia jotka löytyvät EF:n sivuilla.
- Jiii
Ja miten pitkäksi aikaa? Itse kun olen pohtinut tätä Master English for Media & Art -kurssia, johon sisältyy mediaopintoja kielenopiskelun lisäksi. Oletko aikaisemmin ollut kansainvälisissä kielikouluissa?
Olen kyllä jo ilmoittautunut tuonne infotilaisuuteen, ja siellä ajattelin todellakin käydä... Mutta Jyväskylän infotilaisuus on vasta syyskuussa, joten tässä on vielä kuukausi siihen aikaa. - olen lähdössä
Jiii kirjoitti:
Ja miten pitkäksi aikaa? Itse kun olen pohtinut tätä Master English for Media & Art -kurssia, johon sisältyy mediaopintoja kielenopiskelun lisäksi. Oletko aikaisemmin ollut kansainvälisissä kielikouluissa?
Olen kyllä jo ilmoittautunut tuonne infotilaisuuteen, ja siellä ajattelin todellakin käydä... Mutta Jyväskylän infotilaisuus on vasta syyskuussa, joten tässä on vielä kuukausi siihen aikaa.Olen lähdössä vain kahdeksi viikoksi, koska minulla on koulu kesken täällä Suomessa. Itseasiassa toinen viikko on syysloma ja toisen viikon olen poissa. Olen lähdössä Vancouveriin ja en ole käynyt aikaisemmin kansainvälisissä kielikouluissa.
- jkgd
jep olen kanssa ajatellut lähteä ensi kesänä ef:n kielikouluun, kohde on varmaan dublin tai jokin britannian kaupunki.olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia juuri tuosta kielikoulusta koska kielimatkoista on ollut paljon puhetta...kiinnostaa nuo lennot ja miten on esim. lentokentältä järjestetty kyydit opiskelukohteeseen jne...?
- johannna
olen myös ajatellut lähteä ystäväni kanssa kielikouluun, Pariisiin. Onko kukaan ollut? Kellään kokemusta niistä eri kurssivaihtoehdoista? Onko isäntäperhemajoitus parempi, vai kannattaisko valita joku asuntolamajoitus?
Niin, ja siitä lentokentältä majoituspaikkaan- kyydistä: Siitähän saa varaamisen (nyt puhutaan siis EF:stä) yhteydessä maksaa lisämaksun, eli VOIS olettaa (siis mitenkään en asiasta tiedä, kunhan arvailen), että EF maksaa isäntäperheelle puolet siitä kuljetushinnasta ja ne tulee hakemaan sut. Tai sitten voi olla että siellä on joku bussisysteemi, tai jotain... Kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069