EF: Kansainväliset kielikoulut

Jiii

Onko kenelläkään kokemusta EF:n kansainvälisistä kielikouluista, HUOM EI kieliMATKOISTA... Nämä kaksi ovat aivan eri asia. Kielimatkalle mennään suomalaisten liidereiden kanssa, mutta kielikouluun hommataan itse lennot. Kansainväliset kielikoulut kun on tarkoitettu yli 16-vuotiaille ja aikuisille, joten älkää tulko kertomaan kielimatkakokemuksianne, koska ne eivät liity tähän mitenkään. Olen itse harkinnut EF:n kansainvälisiä kielikouluja, ja haluaisin kuulla muilta kommentteja heidän matkasta. Kenelläkään kokemuksia? Kurssikohteella ei ole väliä, koska kaikissa kohteissahan EF käyttää sitä EF Efekta- systeemiä...

5

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen lähdössä

Itse olen lähdössä syksyllä. Ajattelin kertoa, että EF:llä on infotilaisuuksia jotka löytyvät EF:n sivuilla.

• Jiii

Ja miten pitkäksi aikaa? Itse kun olen pohtinut tätä Master English for Media & Art -kurssia, johon sisältyy mediaopintoja kielenopiskelun lisäksi. Oletko aikaisemmin ollut kansainvälisissä kielikouluissa?

Olen kyllä jo ilmoittautunut tuonne infotilaisuuteen, ja siellä ajattelin todellakin käydä... Mutta Jyväskylän infotilaisuus on vasta syyskuussa, joten tässä on vielä kuukausi siihen aikaa.

• olen lähdössä
        Jiii kirjoitti:

Ja miten pitkäksi aikaa? Itse kun olen pohtinut tätä Master English for Media & Art -kurssia, johon sisältyy mediaopintoja kielenopiskelun lisäksi. Oletko aikaisemmin ollut kansainvälisissä kielikouluissa?

Olen kyllä jo ilmoittautunut tuonne infotilaisuuteen, ja siellä ajattelin todellakin käydä... Mutta Jyväskylän infotilaisuus on vasta syyskuussa, joten tässä on vielä kuukausi siihen aikaa.

Olen lähdössä vain kahdeksi viikoksi, koska minulla on koulu kesken täällä Suomessa. Itseasiassa toinen viikko on syysloma ja toisen viikon olen poissa. Olen lähdössä Vancouveriin ja en ole käynyt aikaisemmin kansainvälisissä kielikouluissa.

• jkgd

jep olen kanssa ajatellut lähteä ensi kesänä ef:n kielikouluun, kohde on varmaan dublin tai jokin britannian kaupunki.olisi kyllä kiva kuulla kokemuksia juuri tuosta kielikoulusta koska kielimatkoista on ollut paljon puhetta...kiinnostaa nuo lennot ja miten on esim. lentokentältä järjestetty kyydit opiskelukohteeseen jne...?

• johannna

olen myös ajatellut lähteä ystäväni kanssa kielikouluun, Pariisiin. Onko kukaan ollut? Kellään kokemusta niistä eri kurssivaihtoehdoista? Onko isäntäperhemajoitus parempi, vai kannattaisko valita joku asuntolamajoitus?
        Niin, ja siitä lentokentältä majoituspaikkaan- kyydistä: Siitähän saa varaamisen (nyt puhutaan siis EF:stä) yhteydessä maksaa lisämaksun, eli VOIS olettaa (siis mitenkään en asiasta tiedä, kunhan arvailen), että EF maksaa isäntäperheelle puolet siitä kuljetushinnasta ja ne tulee hakemaan sut. Tai sitten voi olla että siellä on joku bussisysteemi, tai jotain... Kertokaa hyvät ihmiset kokemuksianne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe