Onko vaarallista??

...

Jos syö montaa eri luontaistuotetta niin voiko olla jotain vaarallisia yhteisvaikutuksia tai jotain muuta haittaa?? Itse saan päivän luontaistuotteista useamman sata prosenttia päivän saantisuosituksesta E-vitamiinia, olen lukenut että E- vitamiinin liikasaanti lisää mm. aivoverenvuodon riskiä. Onko totta?? Itse syön seuraavia luontaistuotteita:

Multitabs
Bio-karoten E
Sinkki
Omega-3/muu kalaöljy
Jättihelokkiöljy
Ja kohta aloitan C.L.A:n käytön.

Onko ihan ok??

Millaisia luontaistuotteita te muut syötte??

14

2571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhkhj

      Jos tapanasi on napottaa erilaisia kemikaaleja jatkuvasti välittämättä mistään ohjeista ja turvallisuussuosituksista, niin tietenkin on mahdollista, että saat ennemmin tai myöhemmin niitä niin paljon että on haittaa terveydellesi. En oikein ymmärrä, mikä idea tuossa sinun lisäravinnepatterissa on.

      "Millaisia luontaistuotteita te muut syötte??"

      Onko koskaan käynyt mielessäsi, että alkaisit syömään ihan luonnollisesti ruokaa?

      • Aritta

        ruoassa ei ole tippaakaan ravintoa tänä päivänä.


      • ---
        Aritta kirjoitti:

        ruoassa ei ole tippaakaan ravintoa tänä päivänä.

        Luonnollisuus on perseestä. Itsekin syön pelkästään kemianteollisuuden kehittämiä lisäravinteita. Niin ja juon vain Evianin vettä.


      • Aritta
        --- kirjoitti:

        Luonnollisuus on perseestä. Itsekin syön pelkästään kemianteollisuuden kehittämiä lisäravinteita. Niin ja juon vain Evianin vettä.

        Kiva sulle sitten. Kait.


    • maitohappobakteereihin.

      Omega3 rasvahappoja ei saa syödä, jos käytät marevan'ia, tai veren hyytyminen on muuten heikentynyt.

      Maitohappobakteereista on meillä jokaisella puutetta ja yliannostuksen vaaraa ei ole ja mhb.sta on huomattava sellaiset seikat että:
      1.on syötävä oikeaa bakteerikantaa ja
      2.niitä on oltava riittävästi-vähintään 5miljardia bakteeria/vrk!! Linkissä lisää-

      http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri

      • koko ajan

        Olen syönyt Omega 3:sta niin kauan, kuin olen marevaaniakin syönyt. Omegoita kauemmin, ja Marevan tuli muutama vuosi sitten kuvaan mukaan. Ja joka päivä olen Omegoita ottanut.


      • päivitettyä tietoa

        niin, omega kolmosta eli epa (e-epa) suositellaan syötäväksi vähintään 1000 mg, korkeintaan 3000 mg päivässä, käytti sitten marevania tai ei...


      • epa napit
        päivitettyä tietoa kirjoitti:

        niin, omega kolmosta eli epa (e-epa) suositellaan syötäväksi vähintään 1000 mg, korkeintaan 3000 mg päivässä, käytti sitten marevania tai ei...

        Onkohan kukaan muu suositellut kuin sellainen, joka saa tuloja myymällä kyseistä valmistetta?


    • KONTROLLI

      Olet kait käynyt kontrollissa, niin että et umpimähkään mätä noita. Kyllä voi olla haittaakin, jos mättää niitä yli tarpeen, ja toisia hivenaineita, joiden pitäsi olla tietyssä suhteessa, onkin liian vähän.

      Mie käyn kontrollissa, vasta tänäkin keväänä otettiin näytteet. Ja sit voijaan täsmähoitaa, eikä huiskita miten sattuu.

    • tuotteita??????????????

      Multitabsilla ei ole mitään tekemistä luontaistuotteiden kanssa. Synteettinen tuote jonka imeytyvyys kuulemma ihan olematon.

    • Helokista

      Herätti mielenkiintoa tuo Helokinkukkaöljy? Läheskään kaikki sitä syövät eivät sitä tarvitse, eivätkä siitä hyödy. Vain ne hyötyvät, joiden oma keho ei valmista niitä prostaglandiineja, joiden takia tuota syödään, jos on aihetta.
      Sen saa selville verikokeella.

    • Pormestari.

      Roskiin nuo hivenaine/luontaistuote hömpät. Elät pidempään ja voit paremmin, kun syöt ravintoympyrän mukaan (2 kertaa viikossa kalaa) ja aloitat säännöllisen liikuntaharrastuksen.
      ps. vuoden kuluttua voit sitten tehdä vaikka lomamatkan säästyneillä rahoillasi

      • suosittele minäkään

        Ravintoympyrä on vanhanaikainen ilmiö, nykyään suositellaan ravintopyramidia jonka avulla minustakin helpompi ymmärtää ruokamäärien suhteet. Ja koska ruokamme on nykyään köyhäksi jalostettua, olisi hyvä syödä jotain kotimaista viherjauhetta lisäksi, ei ole hinnalla pilattuja juttuja.


    • Omega-3..

      C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.

      C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
      D-vitamiinia 50-100µg / vrk
      Magnesiumia (sitraatti) 300-400mg/vrk
      Omega-3 rasvahappoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe