Raskaaksi

hmmmmmmmmm....

tulla melkein 48v aika mahdotonta jos aattelee maalaisjärjellä. Aika pieni prosentti ainakin.
Ennen sanottiin ett pitää olla säännölliset *ne että voi tulla.

6

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennilie

Meidän kaupungissa oli muutamia vuosia sitten
      yksi nainen joka oli 49 vuotias ja sai lapsen.
      en sitten tiedä oliko hänellä säännölliset kuu-
      kautiset. mutta lapsen hän sai. Niin että sekin voi olla mahdollista.

• kuin on

kuukautiset, voi tulla raskaaksi. Suomessa on joka vuosi muutama 50v. synnyttäjä.

• menee näin

Olen 50 v. ja toivon kovasti tulevani raskaaksi. Minusta tällä asenteella on tosi hyvä! Ei tarvita ehkäisyä ja jos totta puhun, niin en usko, että jaksaisin ukostakaan aina innostua ihan samalla tavalla, jos mulla ei olisi takana tätä vauvahaavetta. Ukko nauraa mun haaveelle ja välillä taas sanoo, että älä pelottele. Mulla on jo aikuisia lapsiakin, joten en ole lapseton. Jos olisin niin tilanne olis toinen. Täytyy uskaltaa elää!

• sukututkimuksen tuloksia

minun suvussa (äidin puolelta) naiset ovat saaneet terveitä vauvoja vielä viisissäkymmenissä - ja eläneet ihan vetreinä tosi vanhoiksi.

• eik

Olen 45 ja seksielämämme on hiljaista, vain kerran pari kolme kuussa. Olen yrittänyt hoidella ne harvatkin kerrat varmoina aikoina, että "tärppäämistä" ei enää tapahtuisi, en käytä enää mitään varsinaista ehkäisyä. Tietysti me kaikki olemme tähän ikään mennessä tottuneet saamaan sisällemme, kuka enemmän tai vähemmän, joko ehkäisyllä tai ilman.
      Onko minulla enää mitään vaaraa, vaikka en enää laskisi varmoja päiviä ? Kertokaahan mielipiteitänne.

• voit tulla

raskaaksi. Jos pystyt laskemaan varmat ajat, sulla on kuukautiset säännöllisesti.

Itse käytän Nuvaringiä (kysy gyneltä)..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe