ja antakaa hänelle nimi jota hänen ei tarvitse myöhemmin elämässään hävetä, josta häntä ei kiusata ja jonka hän ylpeänä pystyy sanomaan itse. Ettei tartte sitten aikuisena vaihtaa lääninhallituksen kautta nimeä.
Hemmettiin kaikki Retat ja Jacindat ja Anzzzzzzzzzzzzelicat
kunnioittakaa
5
476
Vastaukset
- C-h-z-r-i eiku...
Olen täysin samaa mieltä!!
Minulla itsellä on kokemusta aiheesta... Minun kutsumanimi alkaa c-h-r-i... ja kukaan ei koskaan ole sitä osannut oikein kirjoittaa ilman neuvomisia! Paitsi sitten tietysti kun tarpeeksi monta kertaa jankannut...
Minulla on juuri nimenvaihto-operaatio käynnissä... NOH - saanpahan sellaisen nimen
a) josta itse pidän
b) jonka ihmiset osaavat kirjoittaa!!
T. Ei-ihan-vielä-JENNI-mutta-kohta ;) - mieltä
Meidän lapselle ehdotettiin aikanaan "Jeanette" nimeä - miten se sitten olisi pitänyt ääntää?
- jeanette?
- sanet? (s ranskalaisittain)
- janette?
Ei annettu... Kaiken maailman outoja nimiä, joita tuskin kukaan osaa edes kunnolla sanoa tai kirjoittaa, kuten Aleydia tai Lileya, mutta tiedän, että tositilanteessa (mitä toivon, ettei tule) antaisin kyllä arvokkaan ja helposti lausuttavan nimen.
Kuitenkin ei mitään supisuomalaista, sillä olen kahden maan kansalainen ja kyllä sukulaisten toisessa valtiossakin pitäisi osata lausua nimeä helposti.- tsirputin
Mitä vikaa? Mitenkäs Netta tai Reetta nimet sitten olisivat syntyneet, jos kukaan ei olisi antanut niitä? Retta -nimi menee siinä missä Nettakin, kummastakaan en erityisemmin pidä, mutta ei uusia nimiä kannata heti hyllyttää :)
- ....
Tosi uusi tuo Rettakin. Viimeksi annettu 1800-luvun puolella Suomessa. Mistä jo pääteltiin tuolla aiemmin, että koko Retta-viesti oli provo tai joku muuten vain tyhmä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824