Vantaan ufo-filmi

asdsdfff

15

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kakkuli

      Ei näytetty loppua. PERHANAN MTV3 uutiset. :(

      • asasdsd

        Media suoltaa tälläiset uutiset kevennyksenä ja lähinnä vitsin muodossa.

        Olisi mukava nähdä miten juonto tehtäisiin jos Avaruusalus laskeutuisi Helsingin torille ja alienit marssivat joukolla eduskuntatalolle.

        Kenties silloin uutista ei laitettaisi kevennyksen paikalle.


    • hetkonenputkonen

      Lentokone? En kyllä ole nähnyt että lentskarista tuollaisia jälkiä lähtis! Ennemmin sitten meteoriitti tai asteroidi. Tai sitten avaruusmatkaajien kulkupeli vähän kärvähtää!

      • asadsd

        Koska alastulevasta romusta ei ilmeisesti havaintoja niin kyseessä ilmeisesti jokin täysin ei-alien-peräinen matsku.

        Aika erikoinen ilmiö oli, harmi ettei koko videota näytetty!


      • asasa

    • asasas

      Ihme tuo toinen video on 2 vko aiemmin. Mikä ihme siellä oikein lenteli? Ihan kuin sama jutska lentelisi palaen 2 vkoa!

    • selvä tapaus

      Ufot ovat meteoriitteja joita tulee jatkuvasti ilmakehään.

    • Viddu...

      Tuohan on selvästi ilta-auringon valaisema pakokaasuvana liikennesuihkukoneesta.
      Voi teitä UFO-hörhöjä...

      • asasa

        "Tuohan on selvästi ilta-auringon valaisema pakokaasuvana liikennesuihkukoneesta.
        Voi teitä UFO-hörhöjä... "

        No se Vantaan juttu kuvattu klo 9.00 jotenka ei se ilta-aurinko silloin kovasti paista! :-)

        Enemmin meteoriitti kuin pakokaasuvana. Se on kumma mistä hihasta skeptikot repivät noita selityksiä! Voisivat olla vähäsen uskottavampia.


      • sananlasku
        asasa kirjoitti:

        "Tuohan on selvästi ilta-auringon valaisema pakokaasuvana liikennesuihkukoneesta.
        Voi teitä UFO-hörhöjä... "

        No se Vantaan juttu kuvattu klo 9.00 jotenka ei se ilta-aurinko silloin kovasti paista! :-)

        Enemmin meteoriitti kuin pakokaasuvana. Se on kumma mistä hihasta skeptikot repivät noita selityksiä! Voisivat olla vähäsen uskottavampia.

        vapaasti siteerattuna vastaukseksi seuraavaan.

        "Se on kumma mistä hihasta skeptikot repivät noita selityksiä!"

        Ei kaikki ole skepsismiä, mikä kieltää.


      • ilta, jopa päiväkin
        asasa kirjoitti:

        "Tuohan on selvästi ilta-auringon valaisema pakokaasuvana liikennesuihkukoneesta.
        Voi teitä UFO-hörhöjä... "

        No se Vantaan juttu kuvattu klo 9.00 jotenka ei se ilta-aurinko silloin kovasti paista! :-)

        Enemmin meteoriitti kuin pakokaasuvana. Se on kumma mistä hihasta skeptikot repivät noita selityksiä! Voisivat olla vähäsen uskottavampia.

        Aamu- tai ilta, mitä eroa. Samanlaista olen nähnyt monesti suihkukoneen perässä, kun meidän yli kulkee kaukoidän reitti. Ilmiö tulee esille, kun itse kone kylpee auringossa, mutta maahan auringonsäteet ei yllä vaikkapa pilvien takia. Aina ei näy pitkää tiivistymävanaa, vaan ihan koneen perässä olevat vesihöyryt loistaa.

        Hmmm... pitäisköhän siltikin ilmoittaa ufohavainnosta, vaikka finnairin koneita ovat olleet...


      • mietin...

        kahta vaihtoehtoa, lentokoneen jättövana tai ilmakehään palaava avaruusromu. Jättövanaa vastaan puhui oikenpuoleisen vanan "kuoppa" , mutta siihen löytynee selitykseksi koneen runko ja tasot, jotka ilta-auringon valaistessa vasemmalta alhaalta peittää vanan "kuopan" kohdalta. Päädyn siis puoltamaan selitystäsi. Aikaisempi havaintohistoria: ufohavaintoja 1 kpl, jättövanahavaintoja, meteoreja ja sateliitteja kantoraketteja tuhansia, useita auringon haloilmiöitä, säähavaintopalloja, maasta peräisin olevien ilma- alusten valoja, sateenkaaria, revontulia ym. Muutama havainto ilmakehään palaavasta avaruusromusta. Vahva usko on vieraiden, huomattavasti meitä kehittyneempien sivilisaatioiden olemassaoloon, ja siihen, että tuntemuksemme luonnonlaeista on erittäin puutteellinen. Ufohörhöksi en tunnustaudu.


    • pyy....

      Tuo on kaksimoottorinen suihkukone, jonka pakokaasut, savu ja vesihöyry kylpee auringon valossa. Olen nähnyt vastaavaa usein, kun suihkukone menee lähellä horisonttia.

      • einävy

        Itse en ole koskaan nähnyt, mutta hyvä tietää tämmönenkin juttu! Tarkemmin kun ajattelee, selitys ("ufo"havainnolle) on mitä simppelein...


      • kyllä sanottiin
        einävy kirjoitti:

        Itse en ole koskaan nähnyt, mutta hyvä tietää tämmönenkin juttu! Tarkemmin kun ajattelee, selitys ("ufo"havainnolle) on mitä simppelein...

        ... että kyseessä ei ole lentokone, koska siihen aikaan ei lentokoneita ollut ilmassa. Muutenkin tuo lentorata näyttää olevan suoraan alaspäin, mikä ei viittaa lentokoneeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe