Kannattaako?

Lunni

Kysyn näin ihan mielenkiinnosta, että oliko Diamond / Pearl mielestänne kannattava hankinta? Itse en ole vielä raaskinut hommata, mutta nyt on kyllä vähän ruvennut kiinnostamaan.. ja siksipä tätä täällä kysynkin. :D Kun ei kukaan tuttu ole vielä kumpaakaan peliä hommannut. Ja sitten vielä, kumpi teillä on, Diamond vaiko Pearl? Kun pitäisi osata päättää kumman ottaa, iiks.
Ai joo, ja sitten täysin turha kysymys; onko ne... ne... itse pelit, siis mitkä lie pelikortit, tai siis ne jotka siihen laitteeseen laitetaan [en osaa selittää. D8] muiden Pokémon-pelejen tapaan sellaisia hienoja värillisiä? XD Joo heh, teki vaan mieli kysyä.
Vielä sitten sellainen pieni kysymys että mistä ostitte oman pelinne, ja paljonko se maksoi? Mietin vaan, että saisiko sen jostain edullisemmin... *on saita joo*

Eipä sitten ainakaan nyt tule mitään muuta mieleen, ihanaa jos joku vaivautuu vastaamaan. o/

5

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ash

Minä kannatan Diamondin ostoa ! Ihan paras!
      Pelini ``ostin`` eli tilasin sen Tampereelta Gamelife:stä. Tota Kortti juttuu en tajuu .D

• Lunni

Oi cool, asun Tampereella. 8D Täytyypä tuossa joku päivä katsella, kuitenkin käyn kaupungilla ostamassa [... ostattamassa. XD] uuden koululaukun jotennn..!
        Ja sillä kortti-mikälie-jutulla nyt ei ole yhtään väliä, tarkoitin vaan sitä kun esim. Sapphire on sininen ja vaikkapas sitten se Ruby on punainen ja ja... okeijoounohda.

• jamin10
        Lunni kirjoitti:

Oi cool, asun Tampereella. 8D Täytyypä tuossa joku päivä katsella, kuitenkin käyn kaupungilla ostamassa [... ostattamassa. XD] uuden koululaukun jotennn..!
        Ja sillä kortti-mikälie-jutulla nyt ei ole yhtään väliä, tarkoitin vaan sitä kun esim. Sapphire on sininen ja vaikkapas sitten se Ruby on punainen ja ja... okeijoounohda.

kummatki ja ostin Gigantista mut suosittelen tilttiä. mut oon pelannu kunnol vaa Diamondin koska hankin sen paljo aikasemmi ku se tuli Suomeen ja oon tehny tosi paljon työtä pokemonien kehittelyssä enkä enää oo jaksanu kunnol Pearlia pelata, vaihan vaa Palkian ja Infernapen Diamondiin. nyt mun pelaaminen on Diamondis ollu jo jonkin aikaa semmost et otan jonkun pokemonin tiimiin jonka haluan kehittää hyväks (mieluiten vähän huonompi levelinen esim 10-20lv ni alan kehittää). sitte pistän sille EXP.share:n ja meen poke liigaan ja vedän niin kauan sitä kun se on joku 60-70lv. tällä hetkel kehitän Garchomp:ia joka on nyt 49lv ja alotin 15lv Gible:stä.

• jamin10

ne peli kortit eli pelit ovat ihan semmosii normaalin mustia jossa on semmone tarra tai semmone jos lukee pokemon Diamond/Pearl

• mothim-95

ainaki pearlin ostoo ku mää ostin australiasta ni se oli 15 suomen rahaa eli euroo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe