täällä jotkut hehkuttavat sitä, että nyt pitäisi myydä asunnot heti pois kun tulee romahdus. miksi ihmeessä minun pitäisi myydä halvalla hankittu yhdeksän vuokrayksiötä pois ja maksaa voitosta 28 prossaa veroa? samalla menetän varman vuokratuoton joka vielä kasvaa kun nykyhallituksen kaavailema 250 e / kk -vähennys tulee voimaan. tästä nimittäin seuraa suoraan vuokrien korotuksia sillä se lisää vuokra-asuntojen kysyntää.
lisäksi ostin eirasta vajaa vuosi sitten itselleni 63 neliön kaksio hintaa 350.000 e velkarahalla. nyt olen muuttanut tuon asunnon kolmioksi ja takaan että se on nostanut asunnon arvoa huomattavasti. mutta kai joku torvi nyt ehdottaa että tämäkin asunto pitäisi heti myydä. ei pidä sillä jos se myyn niin sen kannattaa myydä vasta sen jälkeen kun olen asunnut tässä "kesämökissä" kaksi vuotta. sen jälkeen sen voi myydä verovapaasti.
sehän nyt on yksi ja sama vaikka asuntojen hinta laskee välillä parisen prosenttia. näin tulee varmasti käymään. totuus on kuitenkin että tuota laskua seuraa taas nousu jossain vaiheessa. lisäksi väitän että koko eurooppa on menossa taas kohti pitkän talouden nousun kautta. nimittäin jokainen itä-euroopassa matkustellut on taatusti nähnyt sen valtavan rakennusbuumin, joka siellä on menossa. eli itä-euroopan talous kasvaa tulevina parina vuosikymmenenä vauhdilla. tästä taas seuraa hyvää koko euroopalle ja euroopan bisnekselle.
hei haloo!!!!
vuokraisäntä.
0
223
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025