Tietääkö kukaan onko kyseinen valmistaja luotettava ja onko kyseisen valmistajan MP5 A4 luotettava ase ja lähteekö hyvin ja lentääkö pitkälle?
Jing gong
6
637
Vastaukset
- Softboy
saattaahan tuo jing gong olla hyvä valmistaja mutta itselläni on d-boyn ase ja toimii aivan loistavasti joten suosittelen sitä.
Voi tuokin jing gong olla ostamisen arvoinen.- örörörö
jinggong on samaa laatua kuin marui, väittäsin. Ainoa mistä se eroaa on että sisus osia ei ole maalattu, joka ei vaikuta mihinkään. Itselläni jg pyssy ja olen kokenut softaaja, voin suositella.
- AKBeta
Jopas tällä palstalla on vitsiniekkoja. Alkuperäinen kysyjä voisi ensin mutustella merkin nimeä suussaan ja ajatella tuleeko siitä laadukas vaikutelma. Aivan sama onko nimi Jing Jong vai Ping Pong. Joku "kokenut" softaaja yritti vielä vedättää tätä aloittelevaa ressukkaa väittämällä asetta Maruihin verratavaksi. Ei Huyndai autojakaan verrata samassa testissä kuin Audia, Mersua ja Bemaria.
Jos haluat ostaa yhden aseen, osta jokin tunnettu merkki, jos taas tahdot ostaa useampia vanhan aina rikkoutuessa, on aivan sama minkä Ding Dongin ostat.- örörö
Sanoo kuka ? Lue vaikka airsoft edenin arvostelu jinggongista. Täysin samaa laatua kuin maruilla, joten ei ole mitään järkeä maksaa maruin aseesta 250e akku ja laturi kun jg aseen saat 150e. Kokeile vaikka itse.
- -a-i-r-s-o-f-t-
mulla on jg mp5 s-6 oon ampunu noin 40 000 kuulaa eikä oo ollu mitää vikoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481199Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101139- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733