TEINI SIMS RASKAAKSI?

pumateenage

Miten saan teini Simsin raskaaksi?
Jossain kerran näin sellaisen koodin, mutta en enää muista missä! Auttakaa, please!

22

10692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekkamimmi
      • pumateenage

miten tai siis mistä painan tuolla sivulla ja mitä teen?
        tarkempia ohjeita, kiitos :)

• napsutti

siinä on kohta missä lukee download the inteenimater. klikkaa siitä..avautuu valikko missä on jokaiselle lisäosalle omansa, valkkaa niistä se mikä sulla on viimeisimpänä koneella. klikkaa siitä ja avautuvan sivun ihan alhaalla on Attachments kohta joista valkkaat sen REQUIRED. klikkaa se, ja tallenna levylle, downloads kansioon ja pura esim winrarilla!onnistuko? =)

• cgthy

Kuinka kauan kestää niien simien suhteen luominen et ne voi saada lapsia. Onko mitään hyvää ja järkevää keinoa nopeuttaa niitä suhteiden luomisia?
        -Pliis auttakaa...

• Anonyymi
        napsutti kirjoitti:

siinä on kohta missä lukee download the inteenimater. klikkaa siitä..avautuu valikko missä on jokaiselle lisäosalle omansa, valkkaa niistä se mikä sulla on viimeisimpänä koneella. klikkaa siitä ja avautuvan sivun ihan alhaalla on Attachments kohta joista valkkaat sen REQUIRED. klikkaa se, ja tallenna levylle, downloads kansioon ja pura esim winrarilla!onnistuko? =)

Missä kohtaa ja pitääkö mun painaa sitä ennen jotain, pitääkö mun olla pelaamassa sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa ja pitääkö mun painaa sitä ennen jotain, pitääkö mun olla pelaamassa sitä

Viesti johon vastasit on kirjoitettu yli 10 vuotta sitten, mitenköhän on, vastaako napsutti:)

• Anonyymi
        cgthy kirjoitti:

Kuinka kauan kestää niien simien suhteen luominen et ne voi saada lapsia. Onko mitään hyvää ja järkevää keinoa nopeuttaa niitä suhteiden luomisia?
        -Pliis auttakaa...

Mulla ei kestä kauaa mä teen mun simeillä aina niin että ne pyytää toisiaan treffeille ja flirttailee ja kaikkee siihen tulee salaman kuva niihin mistä pitää painaa kun painat simiä niin ihan ne perus jutut.
        The sims kakkosessa ne suhde jutut on mun mielestä helpompia kun esim
        The sims nelosessa.😂

• Anonyymi
        cgthy kirjoitti:

-Pliis auttakaa...

Hetken sun pitää olla vähän sen kaveri sitten flirttaileva sim siihen ja boom saat vauvan kun teet sitä jotain 10sekunttia sain

• Nimetön

http://radosims.com/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=38

Tuol UKK/FAG...: Miten saan teinin raskaaksi??
      - Siihen ei ole koodia, sinun täytyy ladata teiniraskaushacki, joka tosin voi aiheuttaa aika reippaasti bugeja. Saat sen täältä (Valitse ladattava sen mukaan, mikä lisäosa sinulla on, jos sinulla on Yöelämää, otat kohdasta "Nightlife Edition" jne)

KYSEES ON SIIS HACKI! Käytä omal vastuul, eli mua ei saa syyttää jos sims menee jumii/tms.

• cbdeghgtyg

mikä ois paras paikka koodien etintään?

• i <3 shettikset

onko teillä ikinä menny sins tilttiin jos ootte täyttäny tuota teini raskaus juttua?

• apuaaammm

miten saan teinin raskaaksi sims 3 ps3

• OutoUrpo

Konsolipeleihin ei ole hackeja ja EA ei ole mahdollistanut teiniraskautta -> sims 3 ps3 pelissä teinejä ei saa raskaaksi mitenkään.

• siiseli

Kyllä saa jos on modi. Itselläni on se ja hyvin toimii.

• joku kai vaan

jos lataan se niin toimiiko se? vai onkose joku pila?pitääkö siitä maksaa??

• empsuli01

sims 3 saa erittäin helposti, mutta sitten kun aika on, ei suostu lasta ulos synnyttämään.. ainakaan mulla. mutta jos haluut kokeilla, tässä:
      1. laita 2 nuorta aikuista/aikuista rentoutumaan parisänkyyn, sitten se että yrittäkää saada vauva
      2. Ennen kuin ne pujahtavat lakanoiden väliin, pysäytä peli, kirjoita koodiluukkuun testingcheatsenabled true
      3. klikkaa simiä (paina samalla shift)
      4. valitse ''muokkaa hahmoa siminluonnissa/tms''
      5. muuta teiniksi
      6. tee sama toisella
      7. ja käynnistä peli, tadaa!

SIMS 2 ! EI TOIMI ELLEI OLE YÖELÄMÄÄ-LISÄOSAA!!!!!
      ET TARVITSE HACKIA!!
      1. tarvitset boolprop testingcheatsenabled true koodin
      2. klikkaa simiä ja valitse ''spawn'' sieltä sim moddler
      3. seuraavaksi valitse ''tomstone L and D''
      4. valitse sim moddlerista aikuinen ja toinen aikuinen myös
      5. sitten poista tomstonella aiemmat simit, tee lapsi uusien simien kanssa ja muuta simit takaisin teineiksi sim moddlerin avulla.
      6. Tadaa :) sillä voi myös nopeuttaa raskautta. ja anteeksi jos ei toimi, tai et saa selkoa tästä selityksestäni :D

• empsuli01

Anteeksi sims 2sella ei tarvitsekaan poista simejäsi, vaan ne muuttuvat sim moddlerin avulla aikuisiksi ja teineiksi takaisin, vain vaatteet saattavat muuttua, mutta ne saat muutettua vaatekaapilla takaisin! :)

• Anonyymi

Entäs mites toi sitte ps4:sella toimii, että miten saan teinin raskaaksi?

• Anonyymi

Miten toi teiniraskaus juttu saadaan ps4:seen mahdolliseksi? Kyseessä kans sims4

• Anonyymi

Mikä on ps4
        Onko sim modler joku mod vai???

• Anonyymi

Ilman koodeja. onko mahdollista

• Anonyymi

En ole saanut ikinä sitä raskaaks eli en kyl tiedä mutta toivon samaa ohjetta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe