Onko yleistä, että häissä tarjotaan ns. hääkarkkeja ? Itse en ole niistä ennen kuullut. Tarjotanko niitä esim. kulhossa pöydissä vai jaetaanko ne vieraille ? Opastakaa ensikertalaista !
Hääkarkit
2
616
Vastaukset
- ensikertalaiselle enkä muil...
Hääkarkit ovat ainakin minun hääkokemuksellani hyvin yleisiä. Ne ovat kauniita, mutta ainakin minulla on henkilökohtainen ongelma eli mihin ne laittaa häiden jälkeen? Ne kuuluu säästää, kun on niin kaunis värssy ja koristukset, mutta kun niitä alkaa olla jo liian paljon laatikossa pölyyntymässä ja rispaantumassa. Ei siis enempää hääkarkkeja please...
Yksissä häissä oli "hääkarkit" siinä mielessä, että lapset saivat pienet nätit nyytit ja niistä riitti kyllä iloa lapsille:) - et sillei
On ollut ainakin kaikissa häissä joissa itse olen ollut. Värssyjen kanssa tai ilman, ja eiköhän ole jokaisen vieraan henk.kohtainen päätös mitä niille värssyille juhlan jälkeen tekee.
On ollut karkkipussukoita, 1 tai useampi karkki paperilla tai ilman, tai sitten yksittäisiä paperikarkkeja värssyn kera, laatikossa, pussukassa, sellofaanissa tai korissa. Karkeissa kannattaa huomioida pehmeys/kovuus (ei ehkä vanhoille/lapsille sopivia) sekä allergiat (suklaa). Melkein kannattaisi olla kahdenlaisia, ns. varakarkkeja allergikoille/lapsille jos yhtä kaikille soveltuvaa ei löydy.
Lapsien mieleen karkit varmasti ovat, mutta kyllä niitä mieluusti vanhempanakin syö. Karkkien jakamisenkin voi huomioida, missä välissä, mitään yhtä kippoa irtonamuilla täytettynä en laske hääkarkiksi - ja senkin todennäköisesti pennut kuolaavat ja räpeltävät sormillaan ja syövät tyhjäksi.
Ja eihän kaikkien tarvitse hääkarkkia ottaa jos se aiheuttaa tuskaa niiden/värssyjen säilömisen suhteen.
Mutta hääkarkkiidealla voi tarjota muutakin kuin karkkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308