Täällä on moni näköjään testaillu tolla Clear Bluella :) Sellasta kyselisin että tänään ku tein testin(kp 27/29-30) niin testiajan sisällä ilmesty haalea haamu, mutta se on melkein hävinnyt kokonaan nyt päivän mittaan...!? Silloin sen näki selkeesti mutta lähti häviämään pikkuhiljaa...Ohjeessa kyllä lukee että 10 minuutin jälkeen tapahtuvilla muutoksilla ei ole merkitystä, mutta eikö positiivisen tuloksen pitäisi jäädä selvästi näkyviin?? Kokemuksia tai kuultuja juttuja?? Ja tietääkö joku missä olis testaajien ottamia kuvia tosta clearbluesta?
CLEARBLUE
5
867
Vastaukset
- minä...
täällä ainakin pari kuvaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000116&posting=22000000027426921 - Usko pois
Kuule, kyllä se on niin, että olet raskaana, jos testi niin väittää. Tee vähän myöhemmin, vaikka parin päivän päästä, uusi testi. Ei sillä viivan tummuudella pitäisi olla merkitystä. Ei se siihen tyhjästä ilmesty. Onnea!
- alkup.
No enpä taida uskoa. Tänään tein aconin testin ja näytti negaa. Että näin..
- ruputesti tuo sitten on?
alkup. kirjoitti:
No enpä taida uskoa. Tänään tein aconin testin ja näytti negaa. Että näin..
Se, millä testasit ensin. Mikä hiton ruputesti se on? Minä olen käyttänyt vain ja ainoastaan näitä halpismalleja ja AINA kertonut totuuden. Oli sitten kyse negasta tai posit. tuloksesta. Viimeksi sain haamun ihan sekatavarakaupan alle 5 euron halpistestillä, jonka tein jo samana päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, enkä edes uskonut, että raskaus näkyisi testissä niin pian ja niin vaan oli uskottava. Laskettuaika helmikuussa. Noidenhan pitäis olla luotettavia. Ihme juttu.
- suuttunu
ruputesti tuo sitten on? kirjoitti:
Se, millä testasit ensin. Mikä hiton ruputesti se on? Minä olen käyttänyt vain ja ainoastaan näitä halpismalleja ja AINA kertonut totuuden. Oli sitten kyse negasta tai posit. tuloksesta. Viimeksi sain haamun ihan sekatavarakaupan alle 5 euron halpistestillä, jonka tein jo samana päivänä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, enkä edes uskonut, että raskaus näkyisi testissä niin pian ja niin vaan oli uskottava. Laskettuaika helmikuussa. Noidenhan pitäis olla luotettavia. Ihme juttu.
hittolainen sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025