Piiri korvataan

kameroilla

ISS Security kommentoi 100-Uutislehdessä, että he korvaavat yöajoja kameravalvonnalla ja tämähän tietää piirimiesten liksojen putoamista, ajaminen vähenee!

4

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spekukeku

      Oletkos tähän mennessä ajellut piiriää omalla autollasi kilometrikorvauksilla?

      Eiköhän se piirimiehen kuukausi/tuntipalkka kuule ole ihan sama riippumatta siitä, paljonko vuorossa ajetaan. Päivärahoja jne. ei kuitenkaan monessakaan piirissä tule, eli ei niitä nyt sotketa tähän.

      • Päivät lisääntyy

        Yövuorot vähenee ja tunteja tehdään päiväsaikaan, pyhäyövuorot vähenee jne., kyllä se jotain vaikutthaaa..hahaa...?


      • hasfh
        Päivät lisääntyy kirjoitti:

        Yövuorot vähenee ja tunteja tehdään päiväsaikaan, pyhäyövuorot vähenee jne., kyllä se jotain vaikutthaaa..hahaa...?

        jätkiä olla kuitenkin valmiina hälytyksiin, että sitten vain hengaillaan taukopaikalla ja ollaan valmiina hälytykseen. Ja palkkaa tuostakin maksetaan.


      • väsynyväijy
        hasfh kirjoitti:

        jätkiä olla kuitenkin valmiina hälytyksiin, että sitten vain hengaillaan taukopaikalla ja ollaan valmiina hälytykseen. Ja palkkaa tuostakin maksetaan.

        ja totuushan on ettänämävalvontakamerat eivät availe ovia, suorita sulkuja, tee kohteissa tarkastuskierroksia, poista asiattomia henkilöitä, kuittaa ja tarkasta erilaisia lvi, kylmäkone palohälytys laitteistoja, suorita valtion Häkeltä suoraan tulevia tehtäviä, tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin, A) kamera valvonta on kallista puuhaa, B) järjestelmissä on edelleen pieniä lapsenvikoja joita kameroilla ei voida havaita taikka korjata C) vaikka kameratekniikka on kehittynyt suotuisasti domejen ansiosta, on niissäkin olemassa katvealueita, katsos kun ei niitä voida aivan joka paikkaan asennella, siinätulee jo yksityisyyssuojalaki vastaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe