Miten on, kumpi parempi, Käyttää koneellista ilmastointia LTO pienellä eli ykkösellä yötä päivää... (saunoessa 3 sella ) vai kokonaan kiinni... ....ilman tullessa tuuletusikkunasta.
KUKA KERTOO TOTUUDEN
7
2476
Vastaukset
- vaan se
jatkuvasti päällä
- ehdottomasti
se kannattaa pitää koko ajan päällä,jotta ilmanvaihto on riittävä,kun on kaikenmaailman höyrynsulut,se on tärkeä pointti!
- turhaan
Jos LTO-laitte on kesällä päällä, niin automatiikka ohittaa lto-kennon ja kone imee ulkoa suoraan ( 27) ilmaa sisätiloihin (jotka lämpenevät turhaan - sanon minä!). Yöaikaan, kun ulkolämpötila laskee noin 15 asteeseen lto-kenno alkaa jäleen ottamaan sisäilmasta lämpöä eikä huusholli viilene edes öisin.
Olen pettynyt lto-järjestelmään kesällä. Haluan helteillä viileän kodin.
Siis voidaanko lto jotenkin ohittaa?
terv. ILTO 650- pyöriväinen
Hanki enerventti jossa automatiikka hoitaa homman kesällä toisinpäin; päivällä otetaan viileys talteen ja yöllä jäähdytetään taloa. Raja-arvot voit asettaa itse.
- oli?
pyöriväinen kirjoitti:
Hanki enerventti jossa automatiikka hoitaa homman kesällä toisinpäin; päivällä otetaan viileys talteen ja yöllä jäähdytetään taloa. Raja-arvot voit asettaa itse.
Niin - enerventti?
- kesäkennomies
Hanki sen normaalin LTO-kennon tilalle kesäkenno.
- _höpö_
pyöriväinen kirjoitti:
Mihin ihmeeseen se sun vehe muka varastoi päivällä lämpöä jota käyttää illalla viilentämiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708