Onkos Eupolon omistajia paikalla?? Minkälaisia kokemuksia ajokista? Itellä puoltoista vuotta vanha ja syöpi jonkun verran öljyä, mistä vois johtua? Täristää tietyllä kierrosalueella osa pulteista ei tahdo oikein pysyä, katkoo toisin sanoen niitä. Onko jollain jo suomenkielinen huoltokirja? Entäpä miten olette hoitaneet öljynvaihdon takuun aikana, tuossahan suht tiivis tuo öljynvaihto väli 1000km
Jingcheng Eupolo 125
6
1071
Vastaukset
- -49.
Itsellä on Eupolo jola ajettu 2 tonnia.Öljynvaihto ekahuollon jälkeen on neljäntuhannen kohdalla.Tärinät on tässäkin hiukan ennen 80 vauhtia. Suomenkielistä manuaalia ei saa koska valmistus on lopetettu,sanottiin maahantuojalta. Öljyä ei syö mutta hiukan huohottaa hukkaputkesta.Kulkee aika mukavasti,kokoisekseen.
- ononon
Paljon on rekisteriotteeseen mainittu teho kun mainokset sanoo 8.6 mutta jotkut sanoo te se on 6 kW.
- -49.
ononon kirjoitti:
Paljon on rekisteriotteeseen mainittu teho kun mainokset sanoo 8.6 mutta jotkut sanoo te se on 6 kW.
Morjens, kyllä se 6.0 kilowattia on.
- kulkee
-49. kirjoitti:
Morjens, kyllä se 6.0 kilowattia on.
Mite se sitte kulkee pääseekö sillä edes satasta. Ite harkitsen ostoa en vaan tiedä minkä ostaisin, mut jos eupolo kulkee hyvin niin ostan varmaan sen.
- -49.
kulkee kirjoitti:
Mite se sitte kulkee pääseekö sillä edes satasta. Ite harkitsen ostoa en vaan tiedä minkä ostaisin, mut jos eupolo kulkee hyvin niin ostan varmaan sen.
Ei kulje eupolo satasta muuten kun isossa alamäessä ja kokemuksieni mukaan ei kulje toisetkaan "piikit" sen kovempaa,pitkän akselivälin ansiosta kulku on muuten rauhallista eikä olleenkaan "mopomaista". Ja mihin tässä valmiissa mualimassa niin hemmetin kiire on,että silleen.
- kiitospaljo
-49. kirjoitti:
Ei kulje eupolo satasta muuten kun isossa alamäessä ja kokemuksieni mukaan ei kulje toisetkaan "piikit" sen kovempaa,pitkän akselivälin ansiosta kulku on muuten rauhallista eikä olleenkaan "mopomaista". Ja mihin tässä valmiissa mualimassa niin hemmetin kiire on,että silleen.
Kiitos tiedosta pittää harkita ostoa onhan tuo kuitenkin aika halpa eikä sen tarvitse mitään tapponopeuksia kulkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522