Jingcheng Eupolo 125

Onkos Eupolon omistajia paikalla?? Minkälaisia kokemuksia ajokista? Itellä puoltoista vuotta vanha ja syöpi jonkun verran öljyä, mistä vois johtua? Täristää tietyllä kierrosalueella osa pulteista ei tahdo oikein pysyä, katkoo toisin sanoen niitä. Onko jollain jo suomenkielinen huoltokirja? Entäpä miten olette hoitaneet öljynvaihdon takuun aikana, tuossahan suht tiivis tuo öljynvaihto väli 1000km

6

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -49.

      Itsellä on Eupolo jola ajettu 2 tonnia.Öljynvaihto ekahuollon jälkeen on neljäntuhannen kohdalla.Tärinät on tässäkin hiukan ennen 80 vauhtia. Suomenkielistä manuaalia ei saa koska valmistus on lopetettu,sanottiin maahantuojalta. Öljyä ei syö mutta hiukan huohottaa hukkaputkesta.Kulkee aika mukavasti,kokoisekseen.

      • ononon

        Paljon on rekisteriotteeseen mainittu teho kun mainokset sanoo 8.6 mutta jotkut sanoo te se on 6 kW.


      • -49.
        ononon kirjoitti:

        Paljon on rekisteriotteeseen mainittu teho kun mainokset sanoo 8.6 mutta jotkut sanoo te se on 6 kW.

        Morjens, kyllä se 6.0 kilowattia on.


      • kulkee
        -49. kirjoitti:

        Morjens, kyllä se 6.0 kilowattia on.

        Mite se sitte kulkee pääseekö sillä edes satasta. Ite harkitsen ostoa en vaan tiedä minkä ostaisin, mut jos eupolo kulkee hyvin niin ostan varmaan sen.


      • -49.
        kulkee kirjoitti:

        Mite se sitte kulkee pääseekö sillä edes satasta. Ite harkitsen ostoa en vaan tiedä minkä ostaisin, mut jos eupolo kulkee hyvin niin ostan varmaan sen.

        Ei kulje eupolo satasta muuten kun isossa alamäessä ja kokemuksieni mukaan ei kulje toisetkaan "piikit" sen kovempaa,pitkän akselivälin ansiosta kulku on muuten rauhallista eikä olleenkaan "mopomaista". Ja mihin tässä valmiissa mualimassa niin hemmetin kiire on,että silleen.


      • kiitospaljo
        -49. kirjoitti:

        Ei kulje eupolo satasta muuten kun isossa alamäessä ja kokemuksieni mukaan ei kulje toisetkaan "piikit" sen kovempaa,pitkän akselivälin ansiosta kulku on muuten rauhallista eikä olleenkaan "mopomaista". Ja mihin tässä valmiissa mualimassa niin hemmetin kiire on,että silleen.

        Kiitos tiedosta pittää harkita ostoa onhan tuo kuitenkin aika halpa eikä sen tarvitse mitään tapponopeuksia kulkea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2366
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      835
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      733
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      537
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      65
      522
    Aihe