l2hden viikon paasta kultahietikolle ja haluaisin tietaa onko kukaan tehnyt kyseisessa paikassa tatuonteja, pljonko maksaa, kuinka hyvin tehty ja missapain loytaisin tatuonti studion tai vastaavan...kokemuksia kiitos:)
kultahietikolla tatuointi?
6
1111
Vastaukset
- otin 2
tatskaa, ekaks toiseen olkapäähän maksoin euroina 50 ja seuraavana päivänä toiseen olkapäähän silloin 65 euroa(isompi).
HARKITSE TARKKAAN, ennenkuin otat. Itse en kadu koska on tatskoja jo 25v takaa.
Lähdemme 2vk päästä Kultahietikolle ja oon harkinnut ottaa vielä yhden.
Tatuointi paikkoja on Rantakadun varrella, kyllä ne "teltat" huomaa.
Hyvää lomaa :) - nilkassa on pieni
tatuointi. Otin sen rantakadulla (lähellä paikkaa, jossa on keskellä katua katoksessa pajon penkkejä ja sohvia) Tattoo Shark nimisessä putiikissa. Oli mielestäni aika kallis 100lv= n.50E. Ihan hyvältä näyttää. Tekijä ei osannut juuri lainkaan englantia, mutt liikkessä oli toinen tyyppi joka tulkkas sille.
Onhan siellä muitakin paikkoja, esim Bonkers discon vieressä (jossa minimi veloitus 70lv=n.35E) ja sit siitä jonkin matkaa "eteenpäin",samalla puolen katua, oisko ollu Muppet ravintolaa vastapäätä kauneushoitolan naapurissa. On varmasti muitakin mutt nää mä huomasin.- kannattaa miettiä
ottaako halvan tatuoinnin ja siitä voi tulla tulehdus vai maksaako vähän enempi ja ottaa suomessa. jossain terveyssivuilla varoiteltiin just tatuoinnin ottamisesta bulgariasta ja muista tollasista paikoista... ite menossa huomenna kultahietikolle^^ ajattelin itse ottaa kyllä rakennekynnet siellä:) mutta mieti tarkkaan!
- Juha R
kannattaa miettiä kirjoitti:
ottaako halvan tatuoinnin ja siitä voi tulla tulehdus vai maksaako vähän enempi ja ottaa suomessa. jossain terveyssivuilla varoiteltiin just tatuoinnin ottamisesta bulgariasta ja muista tollasista paikoista... ite menossa huomenna kultahietikolle^^ ajattelin itse ottaa kyllä rakennekynnet siellä:) mutta mieti tarkkaan!
Poikani otti viime vuonna käteensä tatskan,eikä mitään tulehduksia tullut.Kannattaa vaan noudattaa annettuja ohjeita tarkalleen,niin ei ole mitään hätää.Poika sai sieltä mukaansa sellasta rasvaa,mitä piti laittaa tatskan päälle pari kertaa päivässä.Ja uimaan eikä saunaan saa mennä muutamaan viikkoon.Suihkussa saa käydä.Itse aion ottaa tänä vuonna kun mennään taas sinne 16.8.
- Rantakadun
kannattaa miettiä kirjoitti:
tatuointi paikoissa on hyvä hygienia.Putsaavat steriilisti paikan johon kuva tulee.Kantsii ostaa jo täältä Suomesta salvaa apteekista jota levittää muutomana päivänä kuvan päälle, niin ei tulehdu siellä kuumassa.Muutoma päivä ja taska on OK.
- uin koko
Juha R kirjoitti:
Poikani otti viime vuonna käteensä tatskan,eikä mitään tulehduksia tullut.Kannattaa vaan noudattaa annettuja ohjeita tarkalleen,niin ei ole mitään hätää.Poika sai sieltä mukaansa sellasta rasvaa,mitä piti laittaa tatskan päälle pari kertaa päivässä.Ja uimaan eikä saunaan saa mennä muutamaan viikkoon.Suihkussa saa käydä.Itse aion ottaa tänä vuonna kun mennään taas sinne 16.8.
ajan siellä vaikka otin 2 tatuointia.Pitää vaan puhdistaa kun tulee vedestä vaikka pullovedellä ja laittaa sitä salvaa.
Sinnehän on menty juuri uimaan, piitsille ja auringoa ottamaan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892