kultahietikolla tatuointi?

kiinostunut

l2hden viikon paasta kultahietikolle ja haluaisin tietaa onko kukaan tehnyt kyseisessa paikassa tatuonteja, pljonko maksaa, kuinka hyvin tehty ja missapain loytaisin tatuonti studion tai vastaavan...kokemuksia kiitos:)

6

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otin 2

      tatskaa, ekaks toiseen olkapäähän maksoin euroina 50 ja seuraavana päivänä toiseen olkapäähän silloin 65 euroa(isompi).
      HARKITSE TARKKAAN, ennenkuin otat. Itse en kadu koska on tatskoja jo 25v takaa.
      Lähdemme 2vk päästä Kultahietikolle ja oon harkinnut ottaa vielä yhden.

      Tatuointi paikkoja on Rantakadun varrella, kyllä ne "teltat" huomaa.

      Hyvää lomaa :)

    • nilkassa on pieni

      tatuointi. Otin sen rantakadulla (lähellä paikkaa, jossa on keskellä katua katoksessa pajon penkkejä ja sohvia) Tattoo Shark nimisessä putiikissa. Oli mielestäni aika kallis 100lv= n.50E. Ihan hyvältä näyttää. Tekijä ei osannut juuri lainkaan englantia, mutt liikkessä oli toinen tyyppi joka tulkkas sille.
      Onhan siellä muitakin paikkoja, esim Bonkers discon vieressä (jossa minimi veloitus 70lv=n.35E) ja sit siitä jonkin matkaa "eteenpäin",samalla puolen katua, oisko ollu Muppet ravintolaa vastapäätä kauneushoitolan naapurissa. On varmasti muitakin mutt nää mä huomasin.

      • kannattaa miettiä

        ottaako halvan tatuoinnin ja siitä voi tulla tulehdus vai maksaako vähän enempi ja ottaa suomessa. jossain terveyssivuilla varoiteltiin just tatuoinnin ottamisesta bulgariasta ja muista tollasista paikoista... ite menossa huomenna kultahietikolle^^ ajattelin itse ottaa kyllä rakennekynnet siellä:) mutta mieti tarkkaan!


      • Juha R
        kannattaa miettiä kirjoitti:

        ottaako halvan tatuoinnin ja siitä voi tulla tulehdus vai maksaako vähän enempi ja ottaa suomessa. jossain terveyssivuilla varoiteltiin just tatuoinnin ottamisesta bulgariasta ja muista tollasista paikoista... ite menossa huomenna kultahietikolle^^ ajattelin itse ottaa kyllä rakennekynnet siellä:) mutta mieti tarkkaan!

        Poikani otti viime vuonna käteensä tatskan,eikä mitään tulehduksia tullut.Kannattaa vaan noudattaa annettuja ohjeita tarkalleen,niin ei ole mitään hätää.Poika sai sieltä mukaansa sellasta rasvaa,mitä piti laittaa tatskan päälle pari kertaa päivässä.Ja uimaan eikä saunaan saa mennä muutamaan viikkoon.Suihkussa saa käydä.Itse aion ottaa tänä vuonna kun mennään taas sinne 16.8.


      • Rantakadun
        kannattaa miettiä kirjoitti:

        ottaako halvan tatuoinnin ja siitä voi tulla tulehdus vai maksaako vähän enempi ja ottaa suomessa. jossain terveyssivuilla varoiteltiin just tatuoinnin ottamisesta bulgariasta ja muista tollasista paikoista... ite menossa huomenna kultahietikolle^^ ajattelin itse ottaa kyllä rakennekynnet siellä:) mutta mieti tarkkaan!

        tatuointi paikoissa on hyvä hygienia.Putsaavat steriilisti paikan johon kuva tulee.Kantsii ostaa jo täältä Suomesta salvaa apteekista jota levittää muutomana päivänä kuvan päälle, niin ei tulehdu siellä kuumassa.Muutoma päivä ja taska on OK.


      • uin koko
        Juha R kirjoitti:

        Poikani otti viime vuonna käteensä tatskan,eikä mitään tulehduksia tullut.Kannattaa vaan noudattaa annettuja ohjeita tarkalleen,niin ei ole mitään hätää.Poika sai sieltä mukaansa sellasta rasvaa,mitä piti laittaa tatskan päälle pari kertaa päivässä.Ja uimaan eikä saunaan saa mennä muutamaan viikkoon.Suihkussa saa käydä.Itse aion ottaa tänä vuonna kun mennään taas sinne 16.8.

        ajan siellä vaikka otin 2 tatuointia.Pitää vaan puhdistaa kun tulee vedestä vaikka pullovedellä ja laittaa sitä salvaa.

        Sinnehän on menty juuri uimaan, piitsille ja auringoa ottamaan!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe