Eli pitäisi hankkia jotain ruohoa tai muuta vastaava kissalle popsittavaksi, ehdotuksia? Alanko itse kasvattamaan sitä vai onko olemassa jotain valmiita vaihtoehtoja? Eläinkauppaa ei ole lähettyvillä joten löytyisikö normaali marketista mitään?
Ideoita?
Ruohoa kissalle
11
1123
Vastaukset
- voi ainakin
kasvattaa kissalle.
- löytyy
Itse olen ostanut kissanruohoa ihan tavallisesta kukkakaupasta.
- kukkakauppojen
kissanruohoja!
http://terrieri.net/modules.php?name=News&file=article&sid=66
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=627&posting=22000000024994985
tuolta löytyy muitakin, joita syytä varoa.
- ,...
No vaikka kauraa tai ohraa. (siis ei niitä puurohiutaleita, vaan ihan kokonaisia jyviä)
- Katzenhaus
Meidän kissoille maistuu ihan tavallinen S-marketin vehnänoras.
Katso vain ettei se ole homeessa. Meillä on useimmiten tulossa
purkki lemmikkikaupasta ostettua kissanruohoa ja väliaikoina
tätä vehnänorasta.- riittää pitkään
Lemmikkikaupasta saa parilla eurolla semmosia foliovuokia, joita vaan kastelet niin ruohoa kasvaa. Itse ostin samaisesta kaupasta 2kg pussin kaupansiemeniä ja laitan kotona multaan ja kasvaa yhtälailla. Tämäkin pussi maksoi pari euroa ja siitä riittää vuosiksi...
- eli..
maissinjyviä! Meillä tykätään, eikä maksa paljoa.
- maistuu kissalle
Rönsylilja on pitkäikäinen ja helppo hoitoinen . Jos oikein rumaksi pääsee kissojen pureskelussa, on helppo lisätä rönsyistä.
- huomioikaa
Rönsylilja puhdistaa tehokkaasti huoneilmaa.
Esim. imee tupakan savua itseensä, jolloin muuttuu myrkylliseksi.
- Skatter
ohraa, pussissa on kissan kuva. Kissa popsii sitä mielellään, saatavana ainaki Citymarketeista.
- vaihtoehtoa
kaura ja rönsylilja molemmat hyviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506