Moi!
Katselin ryanairin sivuilla josko lähtisi Lontoossa käväsemään, etusivulla mainostetaan 10 euron lentoja mutta mistä löydän niin halvalla? Kokeilin eri päivämääriä niin aina antoi 44 euron ja yli lentoja. :O
Ryanairin HALVAT lennot...
4
1288
Vastaukset
- or not
Mitä jos opettelisit lukemaan ensin! En tunne siteä ollenkaan,mutta löysin heti etsimäni: Kun klikkaat tarjouksen kohdasta London (Stanstedt) 10,00e saat tarjouksen ehdot kuten matkustusajan: Travel Period: Mon 05th Nov 07 - Thu 07th Feb 08 . Itse kun kokeilin,sain esimerkiksi 6.-13.11 lennot edm hintaan! Että silleen!
- vai niin
Mitäs jos opettelisit käyttäytymään? Oletko sama moukka, joka vastaa aina tylysti kysymykseen kuin kysymykseen? Jos ei osaa asialliseen kysymykseen vastata, niin kannattaa jättää kokonaan vastaamatta.
- 5 kertaa käynyt
vai niin kirjoitti:
Mitäs jos opettelisit käyttäytymään? Oletko sama moukka, joka vastaa aina tylysti kysymykseen kuin kysymykseen? Jos ei osaa asialliseen kysymykseen vastata, niin kannattaa jättää kokonaan vastaamatta.
Olin siellä viimeksi runsas viikko sitten, mutta paikka alkoi nyt jo kyllästyttämään. Eniten siellä ärsyttää kalliit hinnat. Samalla reissulla pistäydyin myös Saksassa ja vertasin huvikseen Lontooseen esim. elintarvikkeiden hintoja. Yhdellä €:llä sai Saksassa Kölnissä 500g:n leipäpussin ja 2 litraa jääteetä. Lontoossa sai vastaavista maksaa kolme-neljä kertaa enemmän. Miksihän siellä ei markkinatalous toimi, vaikka kyseinen maa poliittiselta elämältään varsin oikeistolainen.
- sonya______x
5 kertaa käynyt kirjoitti:
Olin siellä viimeksi runsas viikko sitten, mutta paikka alkoi nyt jo kyllästyttämään. Eniten siellä ärsyttää kalliit hinnat. Samalla reissulla pistäydyin myös Saksassa ja vertasin huvikseen Lontooseen esim. elintarvikkeiden hintoja. Yhdellä €:llä sai Saksassa Kölnissä 500g:n leipäpussin ja 2 litraa jääteetä. Lontoossa sai vastaavista maksaa kolme-neljä kertaa enemmän. Miksihän siellä ei markkinatalous toimi, vaikka kyseinen maa poliittiselta elämältään varsin oikeistolainen.
ei lontoo kyllä mun mielestäni mitenkään erityisen kallis paikka ole. Elintarvikkeet kaiketi suomen luokkaa, ja vaatteita löytyy tod halvalla jos vain osaa etsiä. Esim oxford street täynnä edullisia muotikuteita :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku445155Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1042113Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302096HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191867Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151819- 1111740
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma491147Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2451078Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.48991- 71941