pitää suomalaisten rahojaan laittaa.
Kuten digitv.
Kaikenmaailman
PASKAAN
3
393
Vastaukset
- tai....
saksalaiseen ilmaan a'la Sonera.
- kuismali
Totta puhut! Sama koskee kännyköitä ja internettiä.
- tut
Totta!
Kaikkein hienointa on kuitenkin se, että ei oo pakko jos ei taho.
Mut jos tahtoo, ni onko pakko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619