nina-kirjasarja

pikkumyy--

eli jos tiiätte mitä kirjoja nina-kirjasarjassa on voitte kai kirjoittaa tänne minulle.
tiedän muutamia mutta kaikkia en.
jos joku tietää edes monta kirjaa kyseisestä sarjassa on voi senkin ilmoittaa.
en itse ole löytänyt mitään tietoa netistäkään tai mistään joten todella toivon teidän tiedot nina-kirjoista.
voitte myös kertoa mikä kirja on viimeinen kirja tästä sarjasta, onko muita tulossa ja muuta vastaavaa..
kiitos jo etukäteen jos autatte minua.

10

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dicy

      Tässä on :)

      Nina menee töihin, 2007
      Nina kimpaantuu, 2007
      Nina maalla, 2005
      Nina bilettää, 2005
      Ninan ongelmaystävä, 2004
      Nina megabileissä, 2004
      Ninan unelmamatka, 2003
      Nina autiotalossa, 2003
      Ninan uudet naapurit, 2002
      Ninan innokas ihailija, 2002
      Nina ulkomailla, 2002
      Nina sooloilee, 2002
      Nina rippileirillä, 2001
      Nina lomailee, 2001
      Nyt tulee Nina, 2000
      Ninan kevätsäpinät, 2000

      Jos olet kiinnostunut niin voisin myydä kirjat: Ninan uudet naapurit ja Nina ulkomailla, molemmat hyväkuntoisia.

      • mämämä

        moi! siis se vähän riippuu kuinka lähellä asut. ja kuinka halvalla saisin ne kirjat.
        anteeksi viipynyt vastaus.jos halvalla saa ja mielellään asuisit myös lähellä se voisikin onnistua :)


      • Dicy
        mämämä kirjoitti:

        moi! siis se vähän riippuu kuinka lähellä asut. ja kuinka halvalla saisin ne kirjat.
        anteeksi viipynyt vastaus.jos halvalla saa ja mielellään asuisit myös lähellä se voisikin onnistua :)

        5 euroa/kirja? Asun Varkaudessa.


      • perttapertta
        Dicy kirjoitti:

        5 euroa/kirja? Asun Varkaudessa.

        anteeksi, mutta äitini sanoi että sä asut aika kaukana ja postimaksut maksaisi. olisin mielelläni ostanut ne mutta..anteeksi :(


      • Dicy
        perttapertta kirjoitti:

        anteeksi, mutta äitini sanoi että sä asut aika kaukana ja postimaksut maksaisi. olisin mielelläni ostanut ne mutta..anteeksi :(

        Ei se mitään, mutta missä päin sinä asut? Olisin voinut tuoda ne jos joskus satun käymään siellä, mutta ei tietenkään olisi pakko ostaa.


      • perttapertta
        Dicy kirjoitti:

        Ei se mitään, mutta missä päin sinä asut? Olisin voinut tuoda ne jos joskus satun käymään siellä, mutta ei tietenkään olisi pakko ostaa.

        moi!
        asun janakkalassa.
        eli jos et osaa sinne voit tarkentaa tietojasi sillä etttä asun janakkalan tervakoskella eli täällä on myös puuhamaa :D
        se kävisi jos joskus voisit tuoda ne, mutta sieltä on kyllä hirmuinen matka :(


      • Dicy
        perttapertta kirjoitti:

        moi!
        asun janakkalassa.
        eli jos et osaa sinne voit tarkentaa tietojasi sillä etttä asun janakkalan tervakoskella eli täällä on myös puuhamaa :D
        se kävisi jos joskus voisit tuoda ne, mutta sieltä on kyllä hirmuinen matka :(

        Joo on vähän liian pitkä matka, enkä todennäköisesti tule käymään siellä ainakaan lähiaikoina :( , ainoastaan ehkä Lahdessa tai Helsingissä, mutta jos sattumalta tulet joskus käymään täälläpäin niin laita viestiä. :)


      • perttapertta
        Dicy kirjoitti:

        Joo on vähän liian pitkä matka, enkä todennäköisesti tule käymään siellä ainakaan lähiaikoina :( , ainoastaan ehkä Lahdessa tai Helsingissä, mutta jos sattumalta tulet joskus käymään täälläpäin niin laita viestiä. :)

        joo, se käy :D


    • nina kirjojen lukija

      nina menee töihin on viimeinen kirja. olen tekemässä ritta jacobssonista kirjailija esitelmää ja olen ollut hänen kanssaan sähköpostitse yhteydessä niin hän sanoi että niitä ilmestyy 16 ja nina menee töihin on 16:ta. Hän saattaa ehkä jatkaa vieleä niiden kirjoittamista!

      tiedätekö mistä löytäisin nina kirjojen arvosteluita ja mitä niissä tapahtuu? koska pitää kertoa siinö esitelmässä niistä kirjoista tai 1-3 kirjasta niin en muista mitä kaikissa tapahtuu.! niin jos joku voisi kertoa
      p.s ei niitä mitä kirjan takakannessa lukee!

      t.nina kirjojen lukija

    • kaqei

      Nina bilettää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe