Neuvokaa tyhmää!
Miten te HITAS omistajat olette saaneet ostettua asunnon? Mulla on mennyt puihin useaan kertaan, ilmeisesti täytyy olla nopea, mitä muuta?
Kahdesti asunto on mennyt ennen ensimmäistä näyttöä ja kerran olen päässyt näyttöön ja tarjonnut enimmäishinnan, silti asunto on mennyt nenän edestä.
Vai olenko tyhmä kun olen ollut en ole osannut(uskaltanut) tarjota 5000€ vaikka jääkaapista.
Olen kysynyt itseltäni monesti miksi haluaisin HITAS asunnon?
HITAS kiinnostaa vain sen edullisuuden vuoksi, jos asunnon saa reilusti 20-30% halvemmalla ja vastike on sopivalla tasolla.
Miten ostetaan HITAS asunto?
9
6194
Vastaukset
- kiinteistöviraston
asuntoasiat - sivuilla on myytäviä HITAS-asuntoja.
Etsi sieltä haluamasi vaikka postinumerolla ja iske kiinni. - se menee
Pitää olla nopea ja oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Aikoinaan ostin itse heti kun näin. Oikotieltä silloin bongasin. Ostetaan ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa muu asunto-osake.
Vertaappas huviksesi näiden asuntojen laatua peruskantikkaisiin asunto-osakkeisiin :)
ps: olen aikeissa myydä 3h k hitas asunnon pohjois-helsingissä suurempaan siirtymisen takia.- The Rat
Laatu on todellakin yleensä heikkoa, mutta kyllähän noissa asuu. :)
Ja kun suurin tekijä laatuerossa taitavat olla keittiökalusteet ja lattiapinnat, niin pienellä rempalla saa asunnosta huomattavasti laadukkaamman... Halvalle rakentamiselle ei sinänsä mitään voi, mutta halvallahan kaikki muukin rakennetaan. - Kampissa
The Rat kirjoitti:
Laatu on todellakin yleensä heikkoa, mutta kyllähän noissa asuu. :)
Ja kun suurin tekijä laatuerossa taitavat olla keittiökalusteet ja lattiapinnat, niin pienellä rempalla saa asunnosta huomattavasti laadukkaamman... Halvalle rakentamiselle ei sinänsä mitään voi, mutta halvallahan kaikki muukin rakennetaan.Kampissa tehtiin ensimmäisiet kunnolliset kerrostalot vuonna 2005 valmistuneet ja Srv-Westerlundin rakentamat talot on kokonaan rakennettu paikalla valaen, paksut seinät ja lattiat ja kunnon äänieristys, jota ei vanhoissa paikalla tehdyissä kerrostaloissa ole, niissä kuuluu kaikki, kuten 70-luvun elementtitaloisakin.
Tietenkin kampin asunnot maksavat paljon, mutta laatu on huippuhuvää, uskalla sanoa, että parasta, koska eiranrantaankaan ei rakenneta yhtä hyvin, Kmapin taloissa ei todellakaan ole yhtään elementtiä ja muutenkin varustelu on huipputasoaja välipohjat ja väliseinät ovat paksummat, kuin muissa kohteissa.
- The Rat
Kaupungin reunamilta saa helpostikin. Kaupungin sivuilta löytyy linkki myyntiin.
Suositummilla alueilla kämpän voi saada, kun jättää ostoilmoituksen yhtiön ilmoitustaululle.
Hitas ei muuten AINA ole halpa. Vastike voi olla suurikin (ei ainakaan pieni), minkä lisäksi juuri noilla reunamilla alkaa maksimihinta olemaan jopa yli alueen normaalin hintatason.
Millaistas hitasia kaipailisitte? Voisi olla hyvällä paikalla kolmio myynnissä alkuvuodesta... :) - fasum
5000 euroa ei välttämättä riitä, tarjoa 15 000 euroa "jääkaapista", niin asunto voi olla sinun. Näin olen sekä ostanut, etää myynyt oman hitas-asuntoni. Kauppakirjassa "jääkaappi-raha" ei tietenkään saa näkyä.
- Hitas vai Hidas
Asuntoasiainosaston hitaspörssi on yhtätyhjänkanssa. Olen soitellut ja laittanut sähköpostia = vesiperä. Mulle on jäänyt sellainen tuntuma että siellä yritetään katsastaa onko kysyntää vaikka ei ollakkaan myymässä.
Rappuihin en ole älynnyt ilmoitusta laittaa, todella hyvä idea!
Etsin kaksiota, kantakaupungin ulkopuolelta, esim. metrolinjan varrelta, mutta ei Itistä pidemmältä. Kauppakirjahinta jossain 100000€ tietämillä ja yhtiövastike alle 200€.
Vihjeitä otetaan vastaan! - Elmeri!
Hei,
Nyt olisi vapautumassa pieni kaksio itä-helsingin suunnalla. Yhtiövastike ja varsinkin myyntihinta alle budjettisi.
Jos kiinnostaa ota yhteyttä [email protected] - myvlk
Kyselit miten hitas asunnon voi ostaa. Laitan just ens viikolla myyntiin 3h keittiön 74,5m2 asunnon tapaninvainiosta Hitas hinta tulee olemaan rivari/pientalolle hitusen päälle 170000e.
Eli jos kiinnostaa vastaile viestiin ;) Nopeat tosiaan syöt hitaat itse menin puhumalla aikoinaan muiden ohi ja sain ennen näyttöä ostettua tän. Koulut ja päiväkoteja vieressä ja lapsi ystävällinen alue sekä vantaan joki vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122