Yamaha XT 125

Laiskako?

Niin oon kuullu jotain että toi piikki-XT ois aika laiska peli kaikin puolin. Paljon sen huiput on vakiona ja kuinka hyvin kiihtyy?

5

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelari kemmu

kaikki nelari kevarit on laiskoja
      ja sanoinko tjoku 2t kevarilla ajava tyyppi että yamaha xt on laiska, jonkun 90 -10 se varmaankin kulkee, isommalla kaasarilla kuulemma saa jotkut 4t kemmut kulkee jonkun 10km/h kovempaa...

• xt 125

sellanen kulkee sen 110 mutta jos pikkasen lisää ruiskuu nii se menee sen 115 ja kiihtyy paremmin ei se kyl vie 2t kiihdytyksessä mutta kyl se huipuis vie useat

• jokerass

xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD

• Kakstahti kuski
        jokerass kirjoitti:

xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD

pidä sä mopopoika pääs kiinni ku et mistään tiedä

• jmmu on kohta liikaa

tarvisin cdi boxsln no 3bn-85540-00 oisko kelään tietoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe