Niin oon kuullu jotain että toi piikki-XT ois aika laiska peli kaikin puolin. Paljon sen huiput on vakiona ja kuinka hyvin kiihtyy?
Yamaha XT 125
5
1388
Vastaukset
- nelari kemmu
kaikki nelari kevarit on laiskoja
ja sanoinko tjoku 2t kevarilla ajava tyyppi että yamaha xt on laiska, jonkun 90 -10 se varmaankin kulkee, isommalla kaasarilla kuulemma saa jotkut 4t kemmut kulkee jonkun 10km/h kovempaa... - xt 125
sellanen kulkee sen 110 mutta jos pikkasen lisää ruiskuu nii se menee sen 115 ja kiihtyy paremmin ei se kyl vie 2t kiihdytyksessä mutta kyl se huipuis vie useat
- jokerass
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
- Kakstahti kuski
jokerass kirjoitti:
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
pidä sä mopopoika pääs kiinni ku et mistään tiedä
- jmmu on kohta liikaa
tarvisin cdi boxsln no 3bn-85540-00 oisko kelään tietoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374