Niin oon kuullu jotain että toi piikki-XT ois aika laiska peli kaikin puolin. Paljon sen huiput on vakiona ja kuinka hyvin kiihtyy?
Vastaukset 5
- nelari kemmu
kaikki nelari kevarit on laiskoja
ja sanoinko tjoku 2t kevarilla ajava tyyppi että yamaha xt on laiska, jonkun 90 -10 se varmaankin kulkee, isommalla kaasarilla kuulemma saa jotkut 4t kemmut kulkee jonkun 10km/h kovempaa... - xt 125
sellanen kulkee sen 110 mutta jos pikkasen lisää ruiskuu nii se menee sen 115 ja kiihtyy paremmin ei se kyl vie 2t kiihdytyksessä mutta kyl se huipuis vie useat
- jokerass
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
- Kakstahti kuski
jokerass kirjoitti:
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
pidä sä mopopoika pääs kiinni ku et mistään tiedä
- jmmu on kohta liikaa
tarvisin cdi boxsln no 3bn-85540-00 oisko kelään tietoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546