Niin oon kuullu jotain että toi piikki-XT ois aika laiska peli kaikin puolin. Paljon sen huiput on vakiona ja kuinka hyvin kiihtyy?
Yamaha XT 125
5
1443
Vastaukset
- nelari kemmu
kaikki nelari kevarit on laiskoja
ja sanoinko tjoku 2t kevarilla ajava tyyppi että yamaha xt on laiska, jonkun 90 -10 se varmaankin kulkee, isommalla kaasarilla kuulemma saa jotkut 4t kemmut kulkee jonkun 10km/h kovempaa... - xt 125
sellanen kulkee sen 110 mutta jos pikkasen lisää ruiskuu nii se menee sen 115 ja kiihtyy paremmin ei se kyl vie 2t kiihdytyksessä mutta kyl se huipuis vie useat
- jokerass
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
- Kakstahti kuski
jokerass kirjoitti:
xt kulkee 90-100 oikeaa nopeutta, mittari kusettaa. ootko tosissas sitä mieltä et xt vie huipuissa jotai 2t pyöriä:DD mikä vitsi!:DD cebarikin vie xt:n huipuissa johtuen xt:n mallista. paljo su mielestä ne 2t pyörät sitte kulkee, 80, 90??XD
pidä sä mopopoika pääs kiinni ku et mistään tiedä
- jmmu on kohta liikaa
tarvisin cdi boxsln no 3bn-85540-00 oisko kelään tietoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285440
- 1661915
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591551Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike271225- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701114viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101043Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan451017- 38895