Olen menossa nykiin. Minua kiinnostaisi käydä katsomassa jonkin tv-shown nauhoituksia. Esim. Conan O'brieniä. Kuinkahan helposti näihin pääsee ja saakohan lippuja ihan ilman varauksia.
Mitä muita vastaavia kuvataan new yorkissa?
tv-showt
4
857
Vastaukset
- pääsee
helposti. lippuja ei voi varata mistään. niitä mennään jonottamaan aamulla aikasin (klo 6-7?) NBC studioille, eikä maksa mitään. tervemenoa :)
- todennäköistä
on, että lipun saa, jos siellä vartoo klo 7? Jossain luki, että lipunkaan saaminen ei välttämättä takaa paikan saamista(?). Joku puh.nrokin löytyy, onko kukaan koskaan soitellut?
- -------
Oletko kuullut internetistä koskaan? O´Brienin kotisivuista? Onko NBC tuttu? Noin 10 sekunnin ankaralla "surffauksella" (Huom! nettislangia!) löydät -vitun maalainen- vastaukset em. kysymyksiisi!!
- Henttu
Kävin Conanin showssa viime syksynä. Menin jonottamaan lippuja puoli kahdeksan maissa jolloin jonossa oli jo kymmenkunta ihmistä. Ensimmäiset olivat tulleet kuuden maissa. Numeroidut liput jaetaan yhdeksältä, numerojärjestyksessä eli ensimmäiselle jonottajalle numero 1 jne. Stanby-lippu ei takaa yleisöksi pääsyä mutta mitä pienemmän numeron omaavan lipun saa, sitä todennäköisemmin yleisöksi pääsee. Eli jos olet ekana jonottamassa niin pääset melko varmasti yleisöksi. Varman pääsyn takaa vain soittamalla hankittu lippu, voithan kokeilla soittaa jos haluat ehdottomasti päästä showhun. Lisätietoja löytyy tosiaan NBC:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465