Punaiset posket

syksy-yö,

siniset silmät, tähtivyö, kappale
kauneinta suomea.

9

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaiset posket

      ja nahka vyö,aina kun oltiin pahanteossa.

      • jälkeen

        takamus punainen?:)))


      • kävi silloin
        jälkeen kirjoitti:

        takamus punainen?:)))

        kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen


      • sinä niin
        kävi silloin kirjoitti:

        kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen

        usein tai kovasti "koivuniemee" saanut?


      • jälleen juntturassa.
        kävi silloin kirjoitti:

        kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen

        Saattaa tulla tuplasti.

        Ei kai se "koivuniemi" niin usein vieraillut?


      • joka lauantai
        sinä niin kirjoitti:

        usein tai kovasti "koivuniemee" saanut?

        kun isä tuli kaupunkista ,töissä kun oli siellä.
        Lapset piiskattiin ihan vaan varmuuren vuoksi,ellei oltu tehty pahaa ainakin suuniteltiin.
        Aina ei ollut kultainen nuoruus.


      • hurjalta.
        joka lauantai kirjoitti:

        kun isä tuli kaupunkista ,töissä kun oli siellä.
        Lapset piiskattiin ihan vaan varmuuren vuoksi,ellei oltu tehty pahaa ainakin suuniteltiin.
        Aina ei ollut kultainen nuoruus.

        En ymmärrä miten sitä voi olla niin paha
        omille lapsille, eikä muillekkaan.
        Minun isä kuoli ollessani aika pieni.
        Sitä ennen hän oli halvaantuneena parisen
        vuotta. Kyllä hänkin oli vanhimmille sisaruksilleni kuria pitänyt,
        mutta ei väkivaltaa.


      • hillitsi isää
        hurjalta. kirjoitti:

        En ymmärrä miten sitä voi olla niin paha
        omille lapsille, eikä muillekkaan.
        Minun isä kuoli ollessani aika pieni.
        Sitä ennen hän oli halvaantuneena parisen
        vuotta. Kyllä hänkin oli vanhimmille sisaruksilleni kuria pitänyt,
        mutta ei väkivaltaa.

        tosin äitikin käytti tohvelia isään silloin kun sana ei auttanut.
        Lapsuuteni loppui ollessani 11v isän kuolemaan,alkoi aikuisen elämä.
        Hassu juttu kun lapsi kaipaa pahaakin aikuista jos se on isä tai äiti.


      • Sinäkin
        hillitsi isää kirjoitti:

        tosin äitikin käytti tohvelia isään silloin kun sana ei auttanut.
        Lapsuuteni loppui ollessani 11v isän kuolemaan,alkoi aikuisen elämä.
        Hassu juttu kun lapsi kaipaa pahaakin aikuista jos se on isä tai äiti.

        Joutunut aikuistumaan. Elikkä lapsuusaika on
        jäänyt kovinkin lyhyeksi.
        Minä olen myös joutunut jo varhain aikuistumaan.
        Äitini oli aika iäkäs kun synnyin. Isän kuoleman
        jälkeen äitini ja vanhin veljeni piti meistä
        huolta.
        Niin se on kyllä kummallinen juttu, ne ikävät
        asiat siirtää jotenkin kuin taustalle ja
        omista vanhemmista kun kuitenkin on kysymys,
        niin kyllä heitä suurestikin kaipaa. Päivittäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe