siniset silmät, tähtivyö, kappale
kauneinta suomea.
Punaiset posket
9
673
Vastaukset
- punaiset posket
ja nahka vyö,aina kun oltiin pahanteossa.
- jälkeen
takamus punainen?:)))
- kävi silloin
jälkeen kirjoitti:
takamus punainen?:)))
kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen
- sinä niin
kävi silloin kirjoitti:
kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen
usein tai kovasti "koivuniemee" saanut?
- jälleen juntturassa.
kävi silloin kirjoitti:
kun lapsi ei vielä haastanut vanhempiaan oikeuteen
Saattaa tulla tuplasti.
Ei kai se "koivuniemi" niin usein vieraillut? - joka lauantai
sinä niin kirjoitti:
usein tai kovasti "koivuniemee" saanut?
kun isä tuli kaupunkista ,töissä kun oli siellä.
Lapset piiskattiin ihan vaan varmuuren vuoksi,ellei oltu tehty pahaa ainakin suuniteltiin.
Aina ei ollut kultainen nuoruus. - hurjalta.
joka lauantai kirjoitti:
kun isä tuli kaupunkista ,töissä kun oli siellä.
Lapset piiskattiin ihan vaan varmuuren vuoksi,ellei oltu tehty pahaa ainakin suuniteltiin.
Aina ei ollut kultainen nuoruus.En ymmärrä miten sitä voi olla niin paha
omille lapsille, eikä muillekkaan.
Minun isä kuoli ollessani aika pieni.
Sitä ennen hän oli halvaantuneena parisen
vuotta. Kyllä hänkin oli vanhimmille sisaruksilleni kuria pitänyt,
mutta ei väkivaltaa. - hillitsi isää
hurjalta. kirjoitti:
En ymmärrä miten sitä voi olla niin paha
omille lapsille, eikä muillekkaan.
Minun isä kuoli ollessani aika pieni.
Sitä ennen hän oli halvaantuneena parisen
vuotta. Kyllä hänkin oli vanhimmille sisaruksilleni kuria pitänyt,
mutta ei väkivaltaa.tosin äitikin käytti tohvelia isään silloin kun sana ei auttanut.
Lapsuuteni loppui ollessani 11v isän kuolemaan,alkoi aikuisen elämä.
Hassu juttu kun lapsi kaipaa pahaakin aikuista jos se on isä tai äiti. - Sinäkin
hillitsi isää kirjoitti:
tosin äitikin käytti tohvelia isään silloin kun sana ei auttanut.
Lapsuuteni loppui ollessani 11v isän kuolemaan,alkoi aikuisen elämä.
Hassu juttu kun lapsi kaipaa pahaakin aikuista jos se on isä tai äiti.Joutunut aikuistumaan. Elikkä lapsuusaika on
jäänyt kovinkin lyhyeksi.
Minä olen myös joutunut jo varhain aikuistumaan.
Äitini oli aika iäkäs kun synnyin. Isän kuoleman
jälkeen äitini ja vanhin veljeni piti meistä
huolta.
Niin se on kyllä kummallinen juttu, ne ikävät
asiat siirtää jotenkin kuin taustalle ja
omista vanhemmista kun kuitenkin on kysymys,
niin kyllä heitä suurestikin kaipaa. Päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511