Kannattaako enää hankkia ja rekisteröidä uutta autoa? Vasta tammikuussa??
Uusi auto
6
836
Vastaukset
- ??aa??
???
- olen
aikeissa tehdä tyhmänkin teon jos nyt rekisteröin uudenauton tai 3-4 kk päästä. Joku kirjoittikin, että "auto pitää hankkia silloin kuin sitä tarvitsee". :)
- asdasdf
olen kirjoitti:
aikeissa tehdä tyhmänkin teon jos nyt rekisteröin uudenauton tai 3-4 kk päästä. Joku kirjoittikin, että "auto pitää hankkia silloin kuin sitä tarvitsee". :)
tuskin saavat suomen päättäjät yhteisymmärrystä siitä asiasta vielä kahteen vuoteen jos sillonka...Itse ostin uuden auton ainaki 2 viikkoo sit.
- ODOTTAA!!!
asdasdf kirjoitti:
tuskin saavat suomen päättäjät yhteisymmärrystä siitä asiasta vielä kahteen vuoteen jos sillonka...Itse ostin uuden auton ainaki 2 viikkoo sit.
Kato nyt jos ostat auton, se on vuosimallia 2007.
Jos ostat sen vasta 10 vuoden päästä, niin: TA-DAA!!! SUlla on uusi auto vuosimallia 2017. Vertaapa tätä tilanteeseen et sulla on kymmenen vuoden päästä auto vm -07
YÖKS! - sinun kannattaa
ODOTTAA!!! kirjoitti:
Kato nyt jos ostat auton, se on vuosimallia 2007.
Jos ostat sen vasta 10 vuoden päästä, niin: TA-DAA!!! SUlla on uusi auto vuosimallia 2017. Vertaapa tätä tilanteeseen et sulla on kymmenen vuoden päästä auto vm -07
YÖKS!itse olla ajoissa liikkeellä ennen kuin alat herjaamaan muita...
- kaveri tosissaan
sinun kannattaa kirjoitti:
itse olla ajoissa liikkeellä ennen kuin alat herjaamaan muita...
C'mon ittelles! Ainahan voi odotella vaikka mitä veron laskua tai bensanhinnanmuutoksia ihmetellä himassa tekstiteeveen ääressä.
Oikeesti tosimiehellä on auto ja sillä ajetaan.
Eikä odotella mitään tammikuita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2446084SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784849Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943717SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2533180Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462869Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1962414Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621817Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat591655Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491315Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281238