Olisin ihan vain udellut, mitenköhän suhtaudutaan 19-vuotiaaseen yksinmatkustelijaan. Olen omasta mielestä ihan hyvännäköinen, osaan jonkin verran espanjaa, ja olen ottanut selvää paikallisesta kulttuurista. Silti on jäänyt vähän epäselväksi, kuinka yksinmatkustaviin naisiin suhtaudutaan. Kohteliaasti? Uteliaasti? Tämä mietityttää. Caracasiin olen menossa.
Venezualaiset miehet
6
2604
Vastaukset
- danza
Ei ne ainakaan kauheita ahdistelijoita tunnu olevan. Mielestäni suhtautuvat "normaalisti". Tosin olen ollut vain Margaritalla ja Cochella.
- seikkaileva minnehaha
Latinalaisamerikkamaisen asiallisesti & kohteliaasti (Venezuelassa on kauniita naisia omasta takaa ;) riippuen toki myös omasta käyttäytymisestäsi ja siitä kuljetko yksin vai paikallisten kanssa.
- Katsastettava
Jos olet aito blondi niin herätät varmasti huomiota. Machot tahtovat valloittaa kokoelmaansa eksoottisen kaunottaren ;-)
- varasi
Huh, huh! Caracas on ylipäätään jopa Etelä-Amerikan rikollisimman ja vaarallisimman pääkaupungin maineessa. Yleensä toki viedään vaan rahat, mutta yksin matkustava 19-vuotias pohjoiseurooppalainen nainen on kyllä monenlaisessa vaarassa...
Caracas on aivan eri maailma kuin Isla Margaritan kaltaiset turistirysät, joissa on totuttu eurooppalaisiin naisiin.
Jos sinulla on valmiina paikallisia ystäviä, on tilanne toki toinen. Mutta yksin siellä.....- pelottele turhaan
Venezuelassa kuten muissakin Etelä-Amerikan paissa reissaa laumoittain ihmisiä, myös nuoria naiisa, iahn omatoimisesti, eikä niille käy siellä kuinkaan. Joskus tietysti, miljoonien joukossa, aina jotain sattuu, mutta niin sattuu ihan kotimaassakin. Väittäisin että matkustelu MISSÄ VAAN on turvallisempaa kuin elämä kotona. Nimittäin rikoksen uhriksi joutuva on yleensä aina sen tekijän tuttu, sukulainen, ystävä, aviopuoliso, tms. Tuntemattoman matkailijan kimppuun ei juuri käydä. Taskuvarkaat toki iskevät turisteihin, heiltähän rahat saa varmimmin, kukaan paikallinen ei kuljeskele setelinippu taskussaan.
- Suomessa...
pelottele turhaan kirjoitti:
Venezuelassa kuten muissakin Etelä-Amerikan paissa reissaa laumoittain ihmisiä, myös nuoria naiisa, iahn omatoimisesti, eikä niille käy siellä kuinkaan. Joskus tietysti, miljoonien joukossa, aina jotain sattuu, mutta niin sattuu ihan kotimaassakin. Väittäisin että matkustelu MISSÄ VAAN on turvallisempaa kuin elämä kotona. Nimittäin rikoksen uhriksi joutuva on yleensä aina sen tekijän tuttu, sukulainen, ystävä, aviopuoliso, tms. Tuntemattoman matkailijan kimppuun ei juuri käydä. Taskuvarkaat toki iskevät turisteihin, heiltähän rahat saa varmimmin, kukaan paikallinen ei kuljeskele setelinippu taskussaan.
Suomessa toki käydään tuntemattomien matkailijoidenkin kimppuun. Venäläinen nainen tuli puukotetuksi vasta, hullu tappoi toisen matkailijan vähän aikaa sitten, ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683