Venezualaiset miehet

Chiquitita

Olisin ihan vain udellut, mitenköhän suhtaudutaan 19-vuotiaaseen yksinmatkustelijaan. Olen omasta mielestä ihan hyvännäköinen, osaan jonkin verran espanjaa, ja olen ottanut selvää paikallisesta kulttuurista. Silti on jäänyt vähän epäselväksi, kuinka yksinmatkustaviin naisiin suhtaudutaan. Kohteliaasti? Uteliaasti? Tämä mietityttää. Caracasiin olen menossa.

6

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danza

      Ei ne ainakaan kauheita ahdistelijoita tunnu olevan. Mielestäni suhtautuvat "normaalisti". Tosin olen ollut vain Margaritalla ja Cochella.

    • seikkaileva minnehaha

      Latinalaisamerikkamaisen asiallisesti & kohteliaasti (Venezuelassa on kauniita naisia omasta takaa ;) riippuen toki myös omasta käyttäytymisestäsi ja siitä kuljetko yksin vai paikallisten kanssa.

    • Katsastettava

      Jos olet aito blondi niin herätät varmasti huomiota. Machot tahtovat valloittaa kokoelmaansa eksoottisen kaunottaren ;-)

    • varasi

      Huh, huh! Caracas on ylipäätään jopa Etelä-Amerikan rikollisimman ja vaarallisimman pääkaupungin maineessa. Yleensä toki viedään vaan rahat, mutta yksin matkustava 19-vuotias pohjoiseurooppalainen nainen on kyllä monenlaisessa vaarassa...
      Caracas on aivan eri maailma kuin Isla Margaritan kaltaiset turistirysät, joissa on totuttu eurooppalaisiin naisiin.
      Jos sinulla on valmiina paikallisia ystäviä, on tilanne toki toinen. Mutta yksin siellä.....

      • pelottele turhaan

        Venezuelassa kuten muissakin Etelä-Amerikan paissa reissaa laumoittain ihmisiä, myös nuoria naiisa, iahn omatoimisesti, eikä niille käy siellä kuinkaan. Joskus tietysti, miljoonien joukossa, aina jotain sattuu, mutta niin sattuu ihan kotimaassakin. Väittäisin että matkustelu MISSÄ VAAN on turvallisempaa kuin elämä kotona. Nimittäin rikoksen uhriksi joutuva on yleensä aina sen tekijän tuttu, sukulainen, ystävä, aviopuoliso, tms. Tuntemattoman matkailijan kimppuun ei juuri käydä. Taskuvarkaat toki iskevät turisteihin, heiltähän rahat saa varmimmin, kukaan paikallinen ei kuljeskele setelinippu taskussaan.


      • Suomessa...
        pelottele turhaan kirjoitti:

        Venezuelassa kuten muissakin Etelä-Amerikan paissa reissaa laumoittain ihmisiä, myös nuoria naiisa, iahn omatoimisesti, eikä niille käy siellä kuinkaan. Joskus tietysti, miljoonien joukossa, aina jotain sattuu, mutta niin sattuu ihan kotimaassakin. Väittäisin että matkustelu MISSÄ VAAN on turvallisempaa kuin elämä kotona. Nimittäin rikoksen uhriksi joutuva on yleensä aina sen tekijän tuttu, sukulainen, ystävä, aviopuoliso, tms. Tuntemattoman matkailijan kimppuun ei juuri käydä. Taskuvarkaat toki iskevät turisteihin, heiltähän rahat saa varmimmin, kukaan paikallinen ei kuljeskele setelinippu taskussaan.

        Suomessa toki käydään tuntemattomien matkailijoidenkin kimppuun. Venäläinen nainen tuli puukotetuksi vasta, hullu tappoi toisen matkailijan vähän aikaa sitten, ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe