Näin uussinkkuna olen ajatellut vähän virkistää (opetella) tanssilattiamuuvejani... Mihinkäs kannattaisi mennä opettelemaan ettei nyt olisi 30v kummajainen teinien tai eläkeläisten jaloissa?
Ihan perusyökerhokamaa olisi tarkoitus oppia...
Neuvokaas viisaat!
KURSSEJA HKI?
8
1091
Vastaukset
Eihän nyt Pavilla perusyökerhokamaa opeteta, mutta peruskamaa kylläkin saattaa hanskaan tarttua..
- Et voi astua kahta kertaa s...
Olkaa varmoja, että valitsemanne tanssiopettaja on ammattilainen joka todella osaa ammattinsa. Myös meidän alalla on ihmisiä, jotka hetken mielijohteesta yrittävät toimia tanssinopettajina ja tuottavat näin paljon harmia oppilailleen.
- Tisko
Et voi astua kahta kertaa s... kirjoitti:
Olkaa varmoja, että valitsemanne tanssiopettaja on ammattilainen joka todella osaa ammattinsa. Myös meidän alalla on ihmisiä, jotka hetken mielijohteesta yrittävät toimia tanssinopettajina ja tuottavat näin paljon harmia oppilailleen.
Mistähän sitten johtuu että meitä harrastelijaohjaajia pyydetään opettamaan toiselle puolelle suomea useampiakin kertoja samaankin paikkaan. Viikonloppukurssin hintakin saattaa olla jopa lähes tonnin kalliimpi, tai enemmänkin, kuin paikallisten ammattiopettajien kurssi.
Ompa joskus joku paikallinen käynyt rähjäämässäkin kurssipaikalla. Ei näkynyt sen jälkeen kun kysyin "Miksi sinua ei sitten tilattu tänne opettamaan". - Laatua arvostava
Tisko kirjoitti:
Mistähän sitten johtuu että meitä harrastelijaohjaajia pyydetään opettamaan toiselle puolelle suomea useampiakin kertoja samaankin paikkaan. Viikonloppukurssin hintakin saattaa olla jopa lähes tonnin kalliimpi, tai enemmänkin, kuin paikallisten ammattiopettajien kurssi.
Ompa joskus joku paikallinen käynyt rähjäämässäkin kurssipaikalla. Ei näkynyt sen jälkeen kun kysyin "Miksi sinua ei sitten tilattu tänne opettamaan"."Ompa joskus joku paikallinen käynyt rähjäämässäkin kurssipaikalla."
Kuka oli kyseessä ja missä tapahtui? Jotta tiedän pysyä poissa hänen kursseiltaan. - Ile
Tisko kirjoitti:
Mistähän sitten johtuu että meitä harrastelijaohjaajia pyydetään opettamaan toiselle puolelle suomea useampiakin kertoja samaankin paikkaan. Viikonloppukurssin hintakin saattaa olla jopa lähes tonnin kalliimpi, tai enemmänkin, kuin paikallisten ammattiopettajien kurssi.
Ompa joskus joku paikallinen käynyt rähjäämässäkin kurssipaikalla. Ei näkynyt sen jälkeen kun kysyin "Miksi sinua ei sitten tilattu tänne opettamaan"."Mistähän sitten johtuu että meitä harrastelijaohjaajia pyydetään opettamaan toiselle puolelle suomea useampiakin kertoja samaankin paikkaan."
Itsensä tanssinopettajana elättävä on usein niin katkera kun harrastajaohjaajien kursseille pääsee puoli-ilmaiseksi lavatanssiseuroissa. Niinpä hän sitten esittää joka hetki argumentteja miksi siellä ei pitäisi käydä. Käyttäisi energiansa ennemmin omien laadukkaiden leirien pitämiseen tai pyrkisi yhteistyöhön tanssiseurojen kanssa.
Mutta kun näin ei tapahdu niin seurat kutsuvat ohjaajansa vaikka toiselta puolelta Suomea, jotta saavat tunnetun henkilön opettamaan vaikka se tulisi kalliimmaksikin. Leirin tasoa nostaa se kun opettajat tulevat kaukaa, ainakin näin tuntuu olevan mainosmielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479