lohko pitäisi porata ja hommata sitten ylikoon männät, kuka tietää minkä mallin volvon männät käy pikkuvalmettin?
valmet 20 mäntä
8
2119
Vastaukset
- osta siihen
kuuluvia omia mäntiä??? ei tarvi miettiä sopivuuksia.
- B14
Ne sopii
- Minäkin tarviisin männät.
jostain kohtuuhinnalla.
- Koko,
Minäkin tarviisin männät. kirjoitti:
jostain kohtuuhinnalla.
Auton eli Volvo 343:sen rellun koneella muutamalla kympillä kun selaat vaikka keltaista pörssiä
- Minäkin tarviisin männät.
Koko, kirjoitti:
Auton eli Volvo 343:sen rellun koneella muutamalla kympillä kun selaat vaikka keltaista pörssiä
vinkistä!
- piikkilangankiristäjä
jos vaikka volvo 343 ja siittä esim 1978 ja b14 koneella. niin siitäkö käy ? vai pitääkö olla vielä vanhemmasta? kiitos jo etukäteen.
- Käy
piikkilangankiristäjä kirjoitti:
jos vaikka volvo 343 ja siittä esim 1978 ja b14 koneella. niin siitäkö käy ? vai pitääkö olla vielä vanhemmasta? kiitos jo etukäteen.
esimerkiksi juuri siitä koneesta
- B14
piikkilangankiristäjä kirjoitti:
jos vaikka volvo 343 ja siittä esim 1978 ja b14 koneella. niin siitäkö käy ? vai pitääkö olla vielä vanhemmasta? kiitos jo etukäteen.
Ei taida B14 tarkoittaa mitään Rellun 1,4 konetta
vaan Volvon käyttämää konetta -50 ja -60 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45914
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html173790- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531