Delta Sharm?

kl85

Delta Sharmissa yöpyneet, minkälainen paikka? Onko siistiä? MItä maksaa yö esim.kahdelle hengelle. Kertokaa kokemuksia.

2

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......................

Delta Sharmissa asuu myös paikallisia (=Kairossa vakituisesti asuvia egyptiläisiä jotka ovat töissä Sharmissa). Yleensähän turisti hotelleihin on paikallisilta pääsy kielletty, eli vain hotellin työntekijät saavat oleskella hotellin alueella.

Deltan alue on aika iso, kivat uima-altaat ja alue käsittää myös ruokapaikkoja ja kaupan tai parikin itse asiassa. Hyvät ja halvat pizzat sieltä ravintolasta ainakin sai.

Olemme yöpyneet siellä muutaman yön. Äitini useammin kuin minä. Tykännyt olen kyllä ja on varmasti ihan hyvä ratkaisu jos meinaa oleskella Sharmissa pidempiä aikoja. Oliko sulla tarkoitus kauan olla Sharmissa??

Kaikista halvin vaihtoehto Delta ei ole, jos on tarkoitus lomailla vain 1 tai 2 viikkoa. Hotelli ei ole ihan Naama Bayssä, joten taksilla joutuu kulkemaan keskustaan mennessä?

Hotellista kannattaa kysellä suoraan hintoja mikäli et ole lähdössä matkatoimiston kautta. Minkä matkatoimiston, jos olet? Vielä parempi jos saat jonkun paikallisen varaamaan hotellihuoneen sieltä sinulle. Tunnetko ketään paikallista??

Hauskaa lomaa! =)

• '''''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      701
    Aihe