ja täysin yllättäen, kyllä on mukava kruisaila HD:lla ees sun taas.
Hyviä kilometrejä kaikille foorumilla pyöriville motoristeille.
P.S. Varokaa hirviä ja muita muita tielle juoksevia lihamöykkyjä, varsinkin iltahämäris.
Hianot
11
963
Vastaukset
- turhaa meteliä
Kaamee turha ajelu ja meteli vaivaa.
Lörpöttävä ääniset vanhat hd-pyörät röpöttää ja meluaa yössä kuin mopopoikien pv-suzukit....
Turha ajelu sopiio vähämielisille... - kottikärryä kaupungilla
Läpi kuuman yön työnnän meluavaa kottikärryä ympäri kaupunkia.
Olen hd-kottikärry-melu-motoristi.
Mulla on oikeus kurluttaa melua.- vaan
työntele kottikärryä niin paljon kun huvittaa (muista juoda hyvin, ettei tule nestevajausta).
- haluan huomiota
haluan paljon huomiota.
puhkon pakoputket.
-sitten mummot huomaaa.
-ääni on kun perseestä !- maitoa
mikäli se aiheuttaa sinulle laksatiivisia oireita.
- tietystikkin
kateellisten kuulla missä liikkuu, niin on sitten jutun aihetta, niinkuin sulla :D
- HD-Pimu
tietystikkin kirjoitti:
kateellisten kuulla missä liikkuu, niin on sitten jutun aihetta, niinkuin sulla :D
Se on kumma asia, kun näillä foorumeilla näitä uhoajia/paskapuhujia/haukkujia riittää. Vaan eipä ole vielä kukaan rohjennut tulla sanomaan noin minulle kasvotusten.
Saa toki tulla ja kertoa mielipiteensä - jokaisellahan se oma pitää olla. - myös
HD-Pimu kirjoitti:
Se on kumma asia, kun näillä foorumeilla näitä uhoajia/paskapuhujia/haukkujia riittää. Vaan eipä ole vielä kukaan rohjennut tulla sanomaan noin minulle kasvotusten.
Saa toki tulla ja kertoa mielipiteensä - jokaisellahan se oma pitää olla.ejakuloida kasvoillesi?
- ei kannata
HD-Pimu kirjoitti:
Saa toki tulla ja kertoa mielipiteensä - jokaisellahan se oma pitää olla.tyhmien kanssa ei kannata juuri jutella....
-Jos joku meluaa, niin ei se opi ottamaan muita huomioon,,
-Jos joku paskannuttaa koiransa toisten kulkuteille, ei se neuvoista välitä
-jne... tyhmä on tyhmä... - näin?
ei kannata kirjoitti:
tyhmien kanssa ei kannata juuri jutella....
-jne... tyhmä on tyhmä...häiriökäyttäytymistä on aina esiintynyt,metelinpidon muodossa tekotapa ja laite vaihtelevat,tekijät samat,joskus tunnen jopa myötähäpeää,ehkä heikkoutta itseltäni.
- se menee
ei kannata kirjoitti:
tyhmien kanssa ei kannata juuri jutella....
-jne... tyhmä on tyhmä...meteliä on aina ihminen pitänyt tavalla tai toisella syitä on monia.Moottoripyöräilyssä taajamissa olen sen ymmärtänyt huomionhakuisuudeksi tai juuri tyhmyydeksi jolle ei voi oikein mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281