Nyt ostin sen ja aivan ihana on! Paljon enemmän mitä odotin! Luulin, että siinä on vaan moderneja bileasuja, mutta siinä on myös keskiaikainen kampaus sekä keskiaikaisia arki ja juhla-asuja! :) Ja ne valmistalot mitkä tulee siinä mukana on aivan mahtavia! Ja ne tapetit ja tavarat ja lattiat! Aivan mahtavaa! Ja autot on ihania! Kerron tämän siksi, että kannattaa ostaa se yöelämää! Itse ensin epäolin, että millainenkohan lisäosa tämä on ja että onko turha, mutta onneksi olin väärässä! Paras lisäosa vuodenaikojen jälkeen! :)
Oma mielipiteeni Yöelämästä :)
Sauda
1
234
Vastaukset
- monenlaisia :D
Itse taas olin pettynyt siihen. :D Minulla oli kaikki muut lisäosat ja sitten hankin tuon kun sitä niin kovasti kehuttiin. Vaan eipä siinä ollut minulle mitään muuta ihmeellistä kuin autot. Ja se mahdollisuus että nyt voin ladata peliini tavaraa mitkä vaativat ko. lisäosan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826