majoitus kaupungissa??

äippä

voisko joku neuvoa hyviä ja hyvän hintaisia hotelleja munchenissa, mielellään sijainti lähellä keskustaa. lapset lähtee mukaan että ei ihan mikää murja mut ei sheratonkaan tarvii olla. ja viel neuvoja miltä alueelta kannattaa itse niitä katsella

3

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whiskeybeach

      Pari viikkoa sitten tuli oltua muutama yö Courtyard Marriotissa.

      http://www.marriott.com/hotels/travel/muccy-courtyard-munich-city-center/

      Lyhyt matka rautatiesemalta (300-400m). Hyvä tasoinen hotelli, mm. ilmastoidut huoneet. Viikonloppuhinnat 100e paikkeilla /yö. Hintaansa nähden laadukas. Ammiainen kuuluu yleensä huoneen hintaan (19e hintainen muutoin). Rautatieaseman lähistöllä hotelleja riittää monenkin eri tasoisia, tuolta alueelta kannattaa hotelli ottaa mikäli perus nähtävyydet on suunnitelmissa.

    • naapurissa

      Mun naapurissa 15 kävelyminuuttia ydinkeskustasta on tämä siisti hotelli. Jos on pienet lapset mukana niin niillä on tämmöinen kid's special perhepaketti. Hotellin perhehuoneessa on tilaa viidelle hengelle. Naapurissa on myös lähikauppa mistä saa kätevästi evästä. Siisti ja rauhallinen alue.

      http://www.adria-muenchen.de/en/weekend_break_offers_munich.php?newsid=54

    • Zarabande

      Hotelli löytyy varmaan googlaamalla.
      Olimme siellä muutama vuosi sitten ja saimme kohtuuhintaisen, kookkaan 4 hengen huoneen (itse varattiin internetin kautta). Hotelli on siisti ja aamiainen hyvä. Ei loistokas, mutta kaikin puolin riittävä. Sijainti on hyvä; kävelymatka mm. Viktualienmarktille (tori ja keskusta) sekä Deutches Museumiin. Hotelliin oli helppo yhteys lentokenttäjunalla, asema Isartor, joka on pätkä muinaista muuria ja siinä oleva portti. Hotellin ympäristössä oli ruokaravintoloita (italialainen, kreikkalainen yms.) sekä antiikkikauppoja, ei siis mitään seksiklubeja, joita kaupungissa myös riittää toisilla seuduilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe