Miksi näin

Heidi21

6

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai lähetysantissa.

      Vika ei voi olla Ylellä, koska suurimmassa osaa maata tekstitykset näkyy.
      Aina joskus lähetysantenneja "viritellään" ja se aiheuttaa häiriöitä.
      Varmaankin juuri nyt on se aika, jolloin vielä asennetaan lisälähetysantenneja ja säädetään lähetyslaitteita.

    • Immu.

      Joskus (en muista koska)YLE teki jotain päivityksiä
      lähettimiinsä. Siellä kehotettiin joidenkin
      boksien kohdalla uudelleen viritys.
      Mistä sen tietää, mitä virityksiä tekevät nyt
      kun digiaika lähestyy, ja unohtavat mainita siitä.

      Itsellä ainakin auttoi, ei ollut tosin tuo boksi.

      Kokeile siis uudelleen virittämistä,
      ei ainakaan maksa mitään.

      • lähettimiä!

        "YLE teki jotain päivityksiä
        lähettimiinsä."

        Ylellä ei ole lähettimiä! Digita hoitaa lähetystoiminnan ja -verkon ja Digita on ihan eri firmaa kuin Yle. Vaikkakin noi lähettimet oli alunperin ennenmuinoin Ylen ja Digita entinen Ylen lähetysyksikkö joka sitten yhtiöitettiin ja myytiin ranskalaisille.


      • aikaa, kun

        Oulun kaapelioperaattori ilmoitti, että jonkun häiriön vuoksi eräänmerkkisessä boksissa on ongelmia. Siis jopa boksikohtaisia ongelmia voi tulla, kun laitteita säädellään!!
        Siksi olisi hyvä joskus, vaikka ensikuussa laittaa boksi tehdasasasetuksille ja virittää uudelleen.
        Ei tietenkään kannata, jos mitään ongelmia ei ole.


      • Immu.
        lähettimiä! kirjoitti:

        "YLE teki jotain päivityksiä
        lähettimiinsä."

        Ylellä ei ole lähettimiä! Digita hoitaa lähetystoiminnan ja -verkon ja Digita on ihan eri firmaa kuin Yle. Vaikkakin noi lähettimet oli alunperin ennenmuinoin Ylen ja Digita entinen Ylen lähetysyksikkö joka sitten yhtiöitettiin ja myytiin ranskalaisille.

        Edellinen viesti ei kaiketi auttanut kysyjää...

        Kannattaa kuitenkin virittää oma vastaanottimensa.
        Auttoi ainakin minua.


    • ilman boksia

      Kokeile. Kaapelissa ei tarvita boksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe