Yle:n tekstitykset ei näy. Tämä on ollut jonkun aika. Kaikki muiden kanavien tekstitykset toimii. Mistä voi johtua?
PS: Kyseessä on tuo pystyasennossa oleva boksi.
http://www.mcipress.fi/energiav_kansio_2004/ev_200401/art4.html
Miksi näin
6
711
Vastaukset
- tai lähetysantissa.
Vika ei voi olla Ylellä, koska suurimmassa osaa maata tekstitykset näkyy.
Aina joskus lähetysantenneja "viritellään" ja se aiheuttaa häiriöitä.
Varmaankin juuri nyt on se aika, jolloin vielä asennetaan lisälähetysantenneja ja säädetään lähetyslaitteita. - Immu.
Joskus (en muista koska)YLE teki jotain päivityksiä
lähettimiinsä. Siellä kehotettiin joidenkin
boksien kohdalla uudelleen viritys.
Mistä sen tietää, mitä virityksiä tekevät nyt
kun digiaika lähestyy, ja unohtavat mainita siitä.
Itsellä ainakin auttoi, ei ollut tosin tuo boksi.
Kokeile siis uudelleen virittämistä,
ei ainakaan maksa mitään.- lähettimiä!
"YLE teki jotain päivityksiä
lähettimiinsä."
Ylellä ei ole lähettimiä! Digita hoitaa lähetystoiminnan ja -verkon ja Digita on ihan eri firmaa kuin Yle. Vaikkakin noi lähettimet oli alunperin ennenmuinoin Ylen ja Digita entinen Ylen lähetysyksikkö joka sitten yhtiöitettiin ja myytiin ranskalaisille. - aikaa, kun
Oulun kaapelioperaattori ilmoitti, että jonkun häiriön vuoksi eräänmerkkisessä boksissa on ongelmia. Siis jopa boksikohtaisia ongelmia voi tulla, kun laitteita säädellään!!
Siksi olisi hyvä joskus, vaikka ensikuussa laittaa boksi tehdasasasetuksille ja virittää uudelleen.
Ei tietenkään kannata, jos mitään ongelmia ei ole. - Immu.
lähettimiä! kirjoitti:
"YLE teki jotain päivityksiä
lähettimiinsä."
Ylellä ei ole lähettimiä! Digita hoitaa lähetystoiminnan ja -verkon ja Digita on ihan eri firmaa kuin Yle. Vaikkakin noi lähettimet oli alunperin ennenmuinoin Ylen ja Digita entinen Ylen lähetysyksikkö joka sitten yhtiöitettiin ja myytiin ranskalaisille.Edellinen viesti ei kaiketi auttanut kysyjää...
Kannattaa kuitenkin virittää oma vastaanottimensa.
Auttoi ainakin minua.
- ilman boksia
Kokeile. Kaapelissa ei tarvita boksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492