Hotelli KAMAL

Pimpsulapom

Heippa! Millasia kokemuksia on hotellista KAMAL???

5

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen asunut joitakin vuosia sitten ko hotellissa useita eri keertoja. Pienehkö kiva hotelli. Sijainti aivan kaupungin keskustassa.Erittäin ystävällinen henkilökunta.Osa huoneista oli tuolloin hieman kulahtaneita.Uima-allasalue pienehkö, mutta viihtyisä.Jos tuo hotelli olisi vielä Aurinkomatkojen hotellina, niin aivan varmasti asuisin siellä.

      • hannannanna

        Jeps, varasin matkan joulukuun loppuun. Onko Agadirissa minkäänlaista uudenvuoden viettoa? Mites terrorismi..?


      • hannannanna kirjoitti:

        Jeps, varasin matkan joulukuun loppuun. Onko Agadirissa minkäänlaista uudenvuoden viettoa? Mites terrorismi..?

        Itse en ole koskaan ollut tuohon aikaan vuodesta Marokossa/Agadirissä.Mikäli olen ymmärtänyt niin kyllä siellä jonkinlaisia juhlia on. Jotkut turistihotellit järjestävät illallisia jne.Diskoissakin saattaa olla jotain. Tämä asia on minulle kyllä vieras johtuen siitä etten ole siellä ollut näihin aikoihin. Jollöakin kokeneella saattaa olla tietoa tästä asiasta. Islamilaisessa maailmassa on myöskin Islamilainen uusi vuosi eli Moharram. Sitä ei käytännössä huomaa, ja tuo aika on liikkuva.

        Marokko on varsin länsimainen maa. Tietyllä tavalla terrorismivaara on melkein aina ja kaikkialla olemassa.Olen vieraillut Marokossa ja lähinna Agadirissa monen monta kertaa eikä tässä mielessä ole ollut koskaan mitään ongelmia.Marokon poliisi on hyvin tiukka ääriainesten suhteen.Marokko ymmärtää sen että turismi on hyvin tärkeä maan taloudelle.


    • Aichaa

      Siis Tjareborgin hotelli???
      itse varasin juuri eilen matkan Agadiriin ja hotelli on Tjareborgin Kamal.
      Ihana lähteä :) En ole koskaan maassa ollut ja mukaan lähtee marokkolainen mieheni... varmaan näkee paljon sellaista mitä ei "normaalilla turistimatkalla" näkisi.

      • Ihan sama hotelli on.Kuten aikaisemmin olen kirjoittanut viihydyin tässä hotellissi oikein hyvin.(Eipä silti minulle eivät muutkaan hotellit siellä, joissa olen ollut, ole tuottanut pettymystä. Kaikissa on ollut erittäin mukava henkilökunta.

        Ihan varmasti koet paljon sellaista jota ei tavallinen matkailija koe. Eipä muuta kuin oikein mukavaa matkaa. Nauti matkastasi aurinkoiseen ja ystävälliseen Marokkoon.Kalevi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe