Lapsen pahoinpitely

pakkotoimia

Mihin voi ilmoittaa anonyymisti lapsen jatkuvasta henkisestä pahoinpitelystä ja insestiepäilystä? Lapsen yh-vanhempi on mielenterveysongelmainen ja alkoholisoitunut yrittäjä, joka yrittäisi kostaa mikäli tietäisi ilmoituksen lähettäjästä.

7

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viranomaisille

      Kunnan lastensuojeluviranomasille tietysti.

      • pakkotoimia

        Ymmärrän, että lastensuojeluviranomaisille mutta onko missään olemassa numeroa mihin voi tehdä ilmoituksen anonyymisti. Kyseessä on mielenterveysongelmista kärsivä mieshenkilö, joka kostaa kaikille, jotka puuttuvat hänen tekemisiinsä ja pikkupaikkakunnasta kun on kyse niin sosiaaliviranomaisten vaitiolovelvollisuuteen ei voi luottaa. Papereita pystyy käsittelemään toimistotyöntekijöistä lähtien kuka vaan. Asian arkaluonteisuuden takia en uskalla ottaa tätä riskiä. Jos jollakin on antaa fiksuja neuvoja otan mielelläni vastaan.


      • pakko kertoa
        pakkotoimia kirjoitti:

        Ymmärrän, että lastensuojeluviranomaisille mutta onko missään olemassa numeroa mihin voi tehdä ilmoituksen anonyymisti. Kyseessä on mielenterveysongelmista kärsivä mieshenkilö, joka kostaa kaikille, jotka puuttuvat hänen tekemisiinsä ja pikkupaikkakunnasta kun on kyse niin sosiaaliviranomaisten vaitiolovelvollisuuteen ei voi luottaa. Papereita pystyy käsittelemään toimistotyöntekijöistä lähtien kuka vaan. Asian arkaluonteisuuden takia en uskalla ottaa tätä riskiä. Jos jollakin on antaa fiksuja neuvoja otan mielelläni vastaan.

        nimesi? Soita poliisille... mulle valvoja kertoi että se on toinen mahdollinen paikka ilmoittaa...


      • önä
        pakko kertoa kirjoitti:

        nimesi? Soita poliisille... mulle valvoja kertoi että se on toinen mahdollinen paikka ilmoittaa...

        katso netissä rikosuhripäivystys ja tukinainen, siellä on apua.


      • zurden
        önä kirjoitti:

        katso netissä rikosuhripäivystys ja tukinainen, siellä on apua.

        Hieno homma, että olet päättänyt tehdä asian hyväksi jotain.
        Mitäs jos soittaisit anonyymisti ja jos kysyvät nimeä niin sitten vaikka valehtelisit ja kertoisit jonkun tekaistun nimen.


    • sossuu

      JA LASTENSUOJELUUN. SEKOPÄÄLLE LYTIJYÄ NIIN LIIKKUVAA

      • lienee

        LYTIJY, onko sitä myös liikkumatonta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe