Ensinnäki pyyvän anteeks että kirjotan tänne palstalle tämmöstä, eihän tää oo mikään vaate palsta. Mutta nyt kuitenki tarttisin tievon että kuka on ompelija mikä tekee hyviä mutta suht. halpoja hameita... Siis normaalit hameet ja semmonen normaali, kohtuullinen hinta vailla mitää rahastusmeininkiä. Kiitos.
HALVAT MUTTA HYVÄT HAMEET
10
3332
Vastaukset
- vain tuon
Lundbergin sirkan,joka ompelee.Jos et laita mitään koristeita,kuten kivinauhoja niin hame ei tule kalliiksi.osoite on S-tex.net
- mina vaan
kivinauha kuuluu hameeseen, siis nauha yleensäkkin. mistä kuusta sä oot kotoisin.
TALMA, Birgitta Nyman tekee halpoja hameita kaikilla koristeilla. kaikki ompelijalta n.4oo euroa - haisunäätä..........
mina vaan kirjoitti:
kivinauha kuuluu hameeseen, siis nauha yleensäkkin. mistä kuusta sä oot kotoisin.
TALMA, Birgitta Nyman tekee halpoja hameita kaikilla koristeilla. kaikki ompelijalta n.4oo euroaJOO,- niitä onkin paljon tuon nimisiä,Birgitta Nyman. Mistä tietää kuka niistä
- nainen maailman huip
onko numeroa tälle halvalle ompelijalle jos on niin laittakaa joku että saisi teettää halpoja hameita
- oopålå
porin kaavo 300e
- hametietoa
Pyydä vielä uudestaan anteeksi! Osta sitten rulla mustia roskasäkkejä ja laita ne päällekkäin hameeksi. Halpa, hyvä ja kaikenlaiset kinkerit ja kesäjuhlat kestävä kostyymi on valmis. Ompelutyöstä ei tosiaan kannata maksaa, varsinkaan kun ei ole mitään tietoa ja kokemusta palkkatyöstä. Pian joku yllättäen kiskoo liikaa rahaa romanilta!
- kaalenainen vm.72
Hyvät kestävä hameet maksaa ovat myös näyttäviä ja kauniita.!
onks birgittalle toimivaa numeroa
- tyytyväinenhyvä
Tavalliset palettihameen hinta400. 0451893739 Tampereella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552