huomasitteko
8
1086
Vastaukset
- kaarina
Olen välttänyt särkylääkkeitä jo 1,5 v, lasta ei ole näkynyt silti...
- Onni-75
Minulle oli uutta tietoa, kiitos kovasti. Minä syön jonkin verran särkylääkkeitä, päänsärkyyn ym. kipuihin. Pitää yrittää välttää niitä tästä lähtien.
- aina oppii
olen tiennyt että särkylääkkeet eivät pitkään ja/tai runsaasti käytettynä ole hyvästä, mutta en ole tiennyt että näin selvä yhteys olisi ja nimenomaan pahasta ovulaation aikana.
- yhtätuskaa
Hyvä että tämänkin nyt tietää!! Eli onko niin että jokkut muut ku ibuprofeeni ei oo niin haitallisia? Esim. ketorin tms. mitä niitä nyt on?
Aika törkeetä että monesti (tk)lääkäritki vaan kehottaa ottaan buranaa jos on kierrossa jotain kipuja!! Mulle ainakin sanottiin joskus >:(
Otin just kp11-12 puolikkaat ibusalit :/ Ehkä sitä ovulaatioo ei sen takia kunnolla näkyny niissä o-testeissäkään..? No, pieleen meni sit jo tän kuun yritykset (taas kerran)...- kaarina
Ainoastaan parasetamolia sisältävät valmisteet ovat tässä suhteessä turvallisia eli Panadol, Para-Tabs, Paramax ja mitä niitä on. Kannattaa kysyä apteekista, saa ilman reseptiä. Ketorin on ihan yhtä haitallinen kuin Burana tai Ibusal.
- yhtätuskaa
kaarina kirjoitti:
Ainoastaan parasetamolia sisältävät valmisteet ovat tässä suhteessä turvallisia eli Panadol, Para-Tabs, Paramax ja mitä niitä on. Kannattaa kysyä apteekista, saa ilman reseptiä. Ketorin on ihan yhtä haitallinen kuin Burana tai Ibusal.
Kiitos! :)
- Minnami
yhtätuskaa kirjoitti:
Kiitos! :)
Ibprofeiini ym. tulehduskipulääkkeet eivät vaikuta ovulaation tulemiseen tai tulematta jäämiseen vaan alkion kiinnittymiseen. Jos ovulaatiota ei tule, syy on muualla.
- Tytti
Minnami kirjoitti:
Ibprofeiini ym. tulehduskipulääkkeet eivät vaikuta ovulaation tulemiseen tai tulematta jäämiseen vaan alkion kiinnittymiseen. Jos ovulaatiota ei tule, syy on muualla.
"COX-2:n induktio liittyy normaaliin ovulaation säätelyyn, ja siemennesteen prostaglandiinit edistävät siittiöiden kulkua kohdussa ja munanjohtimissa. Koe-eläimillä, joilta on poistettu COX-2-geeni, on ovulaatiohäiriöitä ja heikentynyt hedelmällisyys."
http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat_tmp.naytaartikkeli?p_artikkeli=fat00030
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025