toimittaa, Sarianna Määttä puhelin 08-6198562
ja [email protected]
Myymälä ei ota vastaa, sosiaaliviran omaisten maksusitoomuksia.
S-marketin palaute
4
1069
Vastaukset
- tästä lähtien
vieväni rahani johonkin muuhun kauppaan.
- NIPSU-NEITI
Nyt ainakin uskovat nekin lukijat, jotka epäilivät minun keksineen koko jutun.
Kiitti!
En aina kirjoittele ihan mitä sattuu.
Paljonkin oon alotellut juttuja, jotka on poistatettu...aina väliin itse kukin kirjoittelee höpöjä..oon huomannu. - vastaavaa tullut
sitten julkisuuteen muiden isojen markettien kohdalla. Sitä voisi ”kokeilla” esim Kajaanin marketeissa, jos homma toimii muissa kaupoissa, silloin S- Marketin johdon olisi syytä miettiä asiaa uudelleen.
- ihmeessä
ASIAKASOMISTAJAT eivät ymmärrä osuuskuntatoiminnan kuvioita???
Viesti todennäköisesti poistatetaan, mutta joku kuitenkin lukee ennen.
Herra Esko Hakala vetää Osuuskauppa Maakuntaa.
Vaan asiakasomistajien ymmärtämättömyys osuuskunta toiminnan suhteen antaa mahdollisuuden toimia kaikissa tilanteissa tarpeen mukaan.
Siksi on osaltaan S-RYHMÄ "VALTAKUNNASSA"
Viesti on kopioitu ja poistatettaesssa se kertoo arkaanpaikkaan osumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984