toimittaa, Sarianna Määttä puhelin 08-6198562
ja [email protected]
Myymälä ei ota vastaa, sosiaaliviran omaisten maksusitoomuksia.
S-marketin palaute
4
1105
Vastaukset 4
- tästä lähtien
vieväni rahani johonkin muuhun kauppaan.
- NIPSU-NEITI
Nyt ainakin uskovat nekin lukijat, jotka epäilivät minun keksineen koko jutun.
Kiitti!
En aina kirjoittele ihan mitä sattuu.
Paljonkin oon alotellut juttuja, jotka on poistatettu...aina väliin itse kukin kirjoittelee höpöjä..oon huomannu. - vastaavaa tullut
sitten julkisuuteen muiden isojen markettien kohdalla. Sitä voisi ”kokeilla” esim Kajaanin marketeissa, jos homma toimii muissa kaupoissa, silloin S- Marketin johdon olisi syytä miettiä asiaa uudelleen.
- ihmeessä
ASIAKASOMISTAJAT eivät ymmärrä osuuskuntatoiminnan kuvioita???
Viesti todennäköisesti poistatetaan, mutta joku kuitenkin lukee ennen.
Herra Esko Hakala vetää Osuuskauppa Maakuntaa.
Vaan asiakasomistajien ymmärtämättömyys osuuskunta toiminnan suhteen antaa mahdollisuuden toimia kaikissa tilanteissa tarpeen mukaan.
Siksi on osaltaan S-RYHMÄ "VALTAKUNNASSA"
Viesti on kopioitu ja poistatettaesssa se kertoo arkaanpaikkaan osumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95804
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62706
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61666