toimittaa, Sarianna Määttä puhelin 08-6198562
ja [email protected]
Myymälä ei ota vastaa, sosiaaliviran omaisten maksusitoomuksia.
S-marketin palaute
4
1083
Vastaukset
- tästä lähtien
vieväni rahani johonkin muuhun kauppaan.
- NIPSU-NEITI
Nyt ainakin uskovat nekin lukijat, jotka epäilivät minun keksineen koko jutun.
Kiitti!
En aina kirjoittele ihan mitä sattuu.
Paljonkin oon alotellut juttuja, jotka on poistatettu...aina väliin itse kukin kirjoittelee höpöjä..oon huomannu. - vastaavaa tullut
sitten julkisuuteen muiden isojen markettien kohdalla. Sitä voisi ”kokeilla” esim Kajaanin marketeissa, jos homma toimii muissa kaupoissa, silloin S- Marketin johdon olisi syytä miettiä asiaa uudelleen.
- ihmeessä
ASIAKASOMISTAJAT eivät ymmärrä osuuskuntatoiminnan kuvioita???
Viesti todennäköisesti poistatetaan, mutta joku kuitenkin lukee ennen.
Herra Esko Hakala vetää Osuuskauppa Maakuntaa.
Vaan asiakasomistajien ymmärtämättömyys osuuskunta toiminnan suhteen antaa mahdollisuuden toimia kaikissa tilanteissa tarpeen mukaan.
Siksi on osaltaan S-RYHMÄ "VALTAKUNNASSA"
Viesti on kopioitu ja poistatettaesssa se kertoo arkaanpaikkaan osumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3803Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41550
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521